Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buffelowormen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • buffelowormen

    Hoi iedereen,



    Van het weekend een nieuw koppel mussen gehaald en gezien de aggresiviteit van deze vogels ben ik altijd voorzichtig met levend voer en geef ik al geen meelwormen. Nu vertelde de kweker me dat bij hem juist buffelowormen voor dode vogels zorgden en dat hij enkel diepvries pinkies voerde.
    Heeft iemand ervaring met buffelowormen en aggresieve vogels?

  • #2
    Ik geef het hele jaar door buffalo's, nooit problemen, ook niet met goudmussen en wablervinken.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Mag ik vragen waar jullie die buffalowormpjes halen? Ik probeer ze te zoeken op internet en er staan er genoeg, maar de verzendkosten vind ik bij velen achtelijk hoog.

      Opmerking


      • #4
        De buffalo wormpjes kun je gewoon bij een goede dierenspeeciaalzaak
        kopen hoor.

        en ik zou ze ook niet laten verzenden als ik jou was, volgens mij komen ze dan
        ontdooid aan.

        Groetjes Petra.

        Opmerking


        • #5
          levend

          ik haal ze altijd op de beurs in boskoop, maar die is nu met zomer verlof, weer geopend in september. kocht ze voorheen ook in de dierenwinkel, maar daar betaalde ik voor een klein beetje 2 euro, terwijl je in boskoop een nasibak vol hebt voor 7 euro.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Ik bestel ze altijd bij kreca.com, snel en goed. Ik neem alleen de levende altijd.
            Groet Ton,
            www.allevogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
              Ik bestel ze altijd bij kreca.com, snel en goed. Ik neem alleen de levende altijd.
              Vind je 7 euro verzendkosten niet een beetje absurd? Als je een bakje van 1,70 koopt ben je alsnog bijna 10 euro kwijt.

              Maar ik merk inderdaad dat alle webshops waar ze ze verkopen een vergelijkbaar bedrag vragen. Vraag ik me af.. Waar gaan al die verzendkosten heen? Want om bij de TNT zo'n bakje te versturen kost misschien 3 euro...

              En ik had inderdaad van de week een bakje uit de dierenspeciaalzaak, maar toen had ik 40 gram voor 2,45... terwijl ik nu bakjes van 70 gram voor 1,70 zie staan.

              Iemand nog een ander idee?

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Chantalliejj
                Vind je 7 euro verzendkosten niet een beetje absurd? Als je een bakje van 1,70 koopt ben je alsnog bijna 10 euro kwijt.

                Maar ik merk inderdaad dat alle webshops waar ze ze verkopen een vergelijkbaar bedrag vragen. Vraag ik me af.. Waar gaan al die verzendkosten heen? Want om bij de TNT zo'n bakje te versturen kost misschien 3 euro...

                En ik had inderdaad van de week een bakje uit de dierenspeciaalzaak, maar toen had ik 40 gram voor 2,45... terwijl ik nu bakjes van 70 gram voor 1,70 zie staan.
                Bestel dus een liter, zijnbest wel goed te houden als je ze niet te koud houden.
                De kosten zijn standaard voor TNT. Bestel ze altijd ook van Kreca, prima te doen. Zou inderdaad 1 doosje niet bestellen.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Chantalliejj
                  Mag ik vragen waar jullie die buffalowormpjes halen? Ik probeer ze te zoeken op internet en er staan er genoeg, maar de verzendkosten vind ik bij velen achtelijk hoog.
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #10
                    waar zijn buffaloos te koop.

                    Ik weet niet of bij jou in de buurt de tuincentra van Ranzijn zitten, daar kan je ze gewoon halen.

                    Ook elke reptielen/amfibieenzaken hebben ze.

                    Ook een beetje goede dierenwinkel kan ze voor je bestellen.

                    Het beste is idd. ze op een plaatselijk vogelbeurs te halen.

                    De prijzen in de winkels zijn vele malen hoger dan op zo'n vogelbeurs.

                    Alleen hebben idd. een zomerstop van Mei tot September.

                    Groeten Michael.
                    Groeten Michael

                    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik bestel per keer een liter meelwormen en een liter buffalo's (of kilo, dat weet ik niet meer) bij kreca, dan vind ik 6.50 porto wel meevallen.

                      Wat brinta, eivoer o.i.d. en wat paardebloemblad erbij in een open bak en ze blijven weken goed.
                      Groet Ton,
                      www.allevogels.nl

                      Opmerking


                      • #12
                        barneveld

                        hallo

                        23 mei is er ook vogelbeurs/markt in barneveld.

                        ideetje??
                        Groet'n uut Drenthe

                        Opmerking

                        Working...
                        X