Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat geven jullie je lachduifjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat geven jullie je lachduifjes?

    Heii!

    Ik heb 2 lieve witte lachduifjes en ik geef ze eigenlijk gewoon; tortelduiven voer en grid

    Wat hebben ze nog meer nodig?
    En wat moet ik doen als ze luizen hebben? (hadden ze vorig jaar.. is wel vanzelf weer weggegaan, alleen duurde wel lang)

    GR. Nele

    p.s. sinds vandaag zitten ze wel appart, i.v.m. angst voor legnood

  • #2
    Lachduifjes... Daar weet ik niet zoveel van. Ik heb Diamantduifjes. Nu, in de broedperiode kan je eivoer geven. Maar jouw duifjes zitten apart, niet? Maar eivoer is altijd lekker en gezond

    Bij luizen gaf ik gewoon een antiluispoeder voor honden en katten Dat werkte. Je hebt het toch niet over bloedluis hee? Want voor de gewone luis kun je gewoon met antiluispoeder voor katten en honden werken
    Matsje <3

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
      Lachduifjes... Daar weet ik niet zoveel van. Ik heb Diamantduifjes. Nu, in de broedperiode kan je eivoer geven. Maar jouw duifjes zitten apart, niet? Maar eivoer is altijd lekker en gezond

      Bij luizen gaf ik gewoon een antiluispoeder voor honden en katten Dat werkte. Je hebt het toch niet over bloedluis hee? Want voor de gewone luis kun je gewoon met antiluispoeder voor katten en honden werken
      Dank je voor die luizentip!
      Nee, geen bloedluis. Maar gewoon kippenluis (denk ik)

      Ja. ze zitten nu wel appart dus eivoer kan ik gaan halen morgen

      GR.Nele

      Opmerking


      • #4
        Ok Graag gedaan
        Matsje <3

        Opmerking

        Working...
        X