Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ringen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ringen

    Hallo mensen! Het is het tweede jaar dat ik vogels hou. Vorig jaar vooral voor de sier, maar nu lijkt het me leuk om ze ook te laten kweken. Je kunt die eieren toch niet tegenhouden. Vorig jaar hadden we namelijk ook kleintjes. Enkele vraagjes: jongen moeten natuurlijk geringd worden. Maar hoe kom je aan ringen? (de maat weet ik, dat vind je zo op internet ) Je moet voor ringen toch ook een kwekersnummer of zoiets hebben, hee? Maar hoe kom je daaraan?

    Iedereen veel geluk met het kweken dit jaar!
    Matsje <3

  • #2
    lid worden van een vogelvereniging en je kan dan via hun ringen bestellen.
    lid worden van de nbvv (eerste linkje boven aan deze pagina).
    nieuwe website

    Opmerking


    • #3
      Matsje <3

      Opmerking


      • #4
        kan ook volgens mij zonder dat je lid bent . maar dan betaal je volgens mij meer.

        maar waarom heb je 2 topic over ringen???????
        nieuwe website

        Opmerking


        • #5
          Ik heb 2 topics omdat ik ergens las dat sommige vogels niet geringd moeten worden. Met mijn papa had ik trouwens ruzie omdat hij geen ringen wou kopen. Ik wou dus zeker weten dat het niet hoefde bij mijn duiven. Bij zijn vogels, dat is dan maar zijn verantwoordelijkheid. Ik startte dus nog een topic op. Maar nu over deze topic: op welke site (of bij wie) kan je dan terecht voor een kwekersnummer?
          Matsje <3

          Opmerking


          • #6
            Wordt bijvb. lid van de KBOF een van de belgische bonden zijn er nog meer maar deze weet ik toevallig.
            Hier kun je ook je ringen bestellen.
            mvg,
            kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              Dank u wel! Ik heb de hele site eens doorgekeken en het spreekt mij echt aan!
              Matsje <3

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Ilovediamantduifjes
                Dank u wel! Ik heb de hele site eens doorgekeken en het spreekt mij echt aan!

                Opmerking


                • #9
                  Eens googelen en dan kom ik er wel
                  Matsje <3

                  Opmerking

                  Working...
                  X