Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nesten tropisch vogel.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nesten tropisch vogel.

    Hallo vogelvrienden.

    ik ben op zoek naar nestmaterialen, zie foto voor maten, en kleuren.
    ik heb al geonshopping en birdshopping benaderd maar geen succes.

    de maten die ik zoek kan ik nergens vinden, wie helpt mij?

    diepte van nest is 5,5 cm, en als je naar de cocos inlegnest kijk die is heel mooi gevlochten en dun ook. zo iets ben ik nooit tegen gekomen.

    HELP MIJ AUB.
    omdat de foto's groot zijn wil ik een link plaatsen.





    mvg

  • #2
    Nestmateriaal? Ik snap je vraag niet goed... In elke dierenwinkel kun je toch nestmateriaal kopen
    Matsje <3

    Opmerking


    • #3
      Hallo Ilovediamantduifjes, je heb gelijk maar niet wat ik wil/zoekt.
      als je naar de maten kijk zie je heel iets anders. winkels hebben meestal alleen kanarie nesten.

      mvg

      Opmerking


      • #4
        Hallo Rakesh,die kunststof korfjes heb je ook in 15 cm doorsnede ,ik heb ze zelf in metaal voor mijn kruisbekken en voor mijn edelzangers heb ik ze in 8cm en 10 cm doorsnede.
        Ook die cocos nestjes heb je in meerdere maten of ze zo dun zijn lijkt mij niet zo belangrijk maar goed dat is je eigen keus.
        Gewoon te krijgen op diverse grotere vogelbeurzen als boskoop of zwolle/meppel of een goede vogelspeciaalzaak.
        ik heb je andere 2 foto's niet bekeken omdat ze een beetje te groot zijn gewoon even verkleinen voordat je erop zet met paint of zo.
        Mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          hey kingfisher bedankt voor je reactie.ik snap wat je bedoel. alleen waarom ik de foto zo heb gelaten is, zo dat iedereen kan zien wat ik bedoel qua maten en hoe de inlegnest eruit ziet.

          snap je? dat vogelbeurzen wat jij zegt vind ik goed van je want ben nooit naar vogelbeurzen geweest, en heb niet echt veel verstand van. dus wat ik wilde weten is wie heeft zo iets gezien op vogelbeurzen, voor dat ik 100km moet rijden. dat was mijn gevraagde informatie. als je zegt dat ze dit soort dingens op vogelbeurzen verkopen wil ik wel een gok wagen. bedankt

          ik ga morge even naar heemskerk kijk of ik daar succes heb.

          greets

          Opmerking


          • #6
            hey ,

            JAAAAAAAAAAAAAAhoooooor ik heb succes, ik heb alles in heemskerk kunnen vinden wat ik nodig had en kost niet veel.

            dankje voor jullie reactie's.

            greets

            Opmerking


            • #7
              Dan had je mazzel, was gisteren ook in Heemskerk (VVtropica) en het was voor het eerst dat ze met vogelspullen stonden.

              Normaal alleen met vogels.

              Mocht je toch vaker naar die plaatselijk beurzen gaan vind ik Zaandam beter gesorteerd met vogelmaterialen en zaden.

              Let wel op de meeste beurzen hebben een zomerstop van Mei tot September.

              Het is maar een tip, succes met de kweek dan.
              groeten Michael.
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                Hallo populier, bedankt voor je tip, ja zo als je zegt heb ik wel geluk gehad, betreft zaandam die wil ik ook eens bezoeken, kijk ook graag naar andere mans zijn vogels.

                greets

                Opmerking

                Working...
                X