Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van de vogelbeurs in boskoop?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wat vinden jullie van de vogelbeurs in boskoop?

    Hallo allemaal,

    IK ga vaak de eerste zaterdag van de maand naar de vogelbeurs in boskoop .
    Nou vroeg ik me af is dat een bekende beurs bij jullie & wat is jullie mening daarover?

  • #2
    Hey,

    Ik ken hem niet. Lijkt me leuk om een keer te kijken, ik woon namelijk ook lekker in de buurt.

    (Maar ik ben zowieso niet zo bekend met beurzen of tentoonstellingen.)
    Met vriendelijke groet, Jeroen

    www.jeroenhubert.nl

    Opmerking


    • #3
      regelmatig

      ik ga er regelmatig heen, mede om levend voer te kopen. meelwormen en buffalo`s. verder vind ik het leuk om te zien wat er voor vogels te koop zijn. en je komt wel eens een bekende tegen, waar je weer een praatje mee maakt. a.s. zaterdag wil ik ook nog wat nestmateriaal kopen. het is er altijd heel druk, alhoewel de vogel verkoop wat terugloopt, heb ik het idee.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        Ik ga meestal om een beetje te oh en maar ook om wat voer te halen of nestmateriaal.
        En je komt nog wel eens bekenden tegen
        Koop er niet vaak wat maar zaterdag wil ik er toch heen omdat ik wat vogels van de hand wil doen wegens plaatsgebrek.
        Kom ik je misschien nog wel tegen Ton nog interesse in een koppel eurokanaries ?
        Mvg,
        Kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          niet op zoek

          nee dank je Kingfisher, ben niet op zoek naar nieuwe vogels. had nog wel een putter popje gekocht van een kweker, zodat ik nu 4 koppels heb. ga ze morgen opkooien, net als de vogels word het baasje ook ongeduldig van het mooie weer. heb vrij genomen, dus lekker in de tuin een beetje naar de vogels kijken, in de zon. zal naar je uitkijken zaterdag.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking

          Working...
          X