Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke vogels bij valkparkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welke vogels bij valkparkieten

    1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
    Kijk eens een keer op mijn site
    www.mijnvogels.webklik.nl

  • #2
    bourkes kunnen er goed bij zijn rustig, en lief, en sterk.

    groetjes petra.

    Opmerking


    • #3
      Ik zou mezelf toch eens achter de oren krabben waarom kakeriki's zomaar doodvallen. Ontworm je je vogels wel eens? Ik heb nog nooit een dode kakeriki gehad en ik heb ze echt meer dan 6 jaar gekweekt. Ook neophema's vind ik zelf heel sterk. Ook bourken. Ik ben 1 bourkepop verloren aan legnood en dat was het wel kwa doden.

      Opmerking


      • #4
        ik ontworm mijn vogels ongeveer om de 3 maanden of om het half jaar.. verder krijgen ze in de lente ook antie parasita.. dus aan mij heeft het echt niet gelegen..en altijd standaard parkietenvoer, eivoer, grit, fruit, groente, trostgiers en snoepstokken...
        mijn vogels krijgen allemaal goede verzorging hoor .

        en ik krijg toch echt van verschillende kwekers andere verhalen te horen.. die zeggen gewoon je moet gewoon geluk hebben met kakarikis en bourkes parkieten..

        groetjess
        diana
        1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
        Kijk eens een keer op mijn site
        www.mijnvogels.webklik.nl

        Opmerking


        • #5
          hallo diana ik heb ook valken 2 koppels er zitten bij "' 4 koppels pyrrhura,s ,1koppel princessen,1koppel pruimenkoppen,3koppels zebravinken, 8 kwartels en 1 koppel viginische boomkwartels en alles broed bij mij maar,
          het ligt ook aan het karakter van de vogel zelf dus je hebt geen garantie dat het bij iemands ander ook goed gaat grt arie

          Opmerking


          • #6
            oooh de pyrrhura vind ik een mooie vogel..
            mischien dat ik die ga proberen.. ik dacht dat die best agresief konden zijn..

            hoe groot is uw voliere??
            mischien ging het daarom zo goed..
            ik heb er 1 van 3 m lang bij 1 m breed en 2 m hoog.

            ik vind ze wel echt mooi..
            mvg diana
            1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
            Kijk eens een keer op mijn site
            www.mijnvogels.webklik.nl

            Opmerking


            • #7
              Hoi,

              Ik heb bij mijn valkjes ook bourkes zitten en dat gaat prima. Ivm niet sterk zijn ik denk dat je wat geluk moet hebben. De ene vogel wordt wel oud de andere haalt soms amper 1 jaar.
              Veel succes met je keuze maar ik zou zeggen kies gewoon een vogel die je leuk vindt en niet een die goed past maar waar je hart niet echt naar uit gaat.

              Groetjes

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  hoii bedankt allemaal voor jullie reactie.. ik denk dat ik maar even ga wachten met een andere vogelsoort kopen..
                  we gaan mischien verhuizen.. we moeten even kijken of mijn ouders het huis verkocht krijgen maar.. als het lukt gaan we verhuizen..
                  groetjess
                  diana
                  1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
                  Kijk eens een keer op mijn site
                  www.mijnvogels.webklik.nl

                  Opmerking

                  Working...
                  X