Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe was het ook weer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hoe was het ook weer

    [B][/ B]
    Is het verstandig om meer mannen als poppen grasjes te hebben ,en zo ja ,wat is dan de beste verhouding,zoals het nu bij mij is ,verhouding van 4 mannen op 2 poppen en dat gaat niet goed.
    Alie

  • #2
    Het liefst ga je voor een even aantal grasparkieten. Nooit meer poppen dan mannen. Meer mannen dan poppen kan wel, maar dit gaat niet altijd goed. In het begin hebben de parkieten vaak ruzie omdat ze de rangorde moeten bepalen. Na een paar weken zullen ze nog maar af en toe wat ruzie hebben. Als jij zeker weet dat je parkieten ruzie blijven maken, haal er dan nog twee popjes bij (of ruil een mannetje om voor een popje), zodat je evenveel mannen als poppen hebt.

    Opmerking


    • #3
      hoezo niet meer poppen dan mannen

      Opmerking


      • #4
        De grasparkiet poppen zijn over het algemeen dominanter. Als je meer poppen dan mannen zou houden, zouden de poppen de overmacht hebben.

        Mijn popje kan die drie mannen met gemak alleen aan.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Kitkat
          De grasparkiet poppen zijn over het algemeen dominanter. Als je meer poppen dan mannen zou houden, zouden de poppen de overmacht hebben.

          Mijn popje kan die drie mannen met gemak alleen aan.
          Ja dat klopt een kennis van mij heeft ook grasparkieten in een voliere en heeft ook meer poppen dan mannen er in zitten, en ook om die reden.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Cyber Falcon
            Ja dat klopt een kennis van mij heeft ook grasparkieten in een voliere en heeft ook meer poppen dan mannen er in zitten, en ook om die reden.
            klopt niet wat je zegt.
            je bent het met hem eens tog heeft je oom meer poppen dan mannen

            Opmerking

            Working...
            X