Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • een vraagje

    hoi allenmaal ik wil wat zeggen ik heb 4dagen geleeden een grijzenroodstaart papagaai op gehaald en hij of zij heet sjaakie maar mijn vraag is hoe kan je weeten of het een man is of een vrouw??? nou ik hoor wel he???? xxx anabel

  • #2
    Als ie sjakie heet zal het een mannetje zijn.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      nou

      nou het zit zo wij hebben hem gekocht met de naam sjaakie en die mensen dachten dat het een man is maar wisten het niet zeker

      Opmerking


      • #4
        Aha, ja dan is het lastiger.

        Kijk eens op website van gendika, daar leggen ze keurig uit hoe zij voor jou kunnen onderzoeken of het een mannetje is (dna en zo, lijkt ingewikkeld, maar zij doen het meeste werk).
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          geslachtsonderscheid bij grijze roodstaartpapegaaien

          Er zijn een paar behoorlijk (Internationaal) beproefde kenmerken, waaraan het geslacht bij grijze roodstaartpapegaaien is te onderscheiden.

          Helaas worden diverse vogelforums momenteel bezocht door wat vervelende typjes, die zich wel overal mee bemoeien, maar verder van toeten noch blazen weten.

          Om die reden wil ik 'on topic' voorlopig niet meer inhoudelijk reageren, maar degenen die graag op de hoogte willen zijn van de uiterlijke geslachtskenmerken van deze vogels kunnen mij via PB benaderen.

          Note: bij dergelijke verzoeken wil ik wel graag even weten met wie ik de eer heb!

          In verband met het feit dat ik tamelijk veel vragen over vogels te beantwoorden krijg kan ik slechts concrete vragen en onder vermelding van het onderwerp beantwoorden.
          Amigo de los Psittacidos

          Look deep into nature and you will understand everything better

          Opmerking


          • #6
            nog vraagje

            nog een vraagje mijn vader als die kopie krau wil doen mag dat gewoon maar bij mij piktie alleen maar wat kan ik er aan doen dat ik het
            ook kan doen bij sjaakie en dat is zijn of haar naam trouwens niet meer nu is het chucky omdat hij of zij mij heb gepikt vandaag nog dat was wat minder maar ik hoor gr. anabel

            Opmerking

            Working...
            X