Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ondersnavel van zebravink

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ondersnavel van zebravink

    hallo
    ik heb twee koppels zebravinken en bij twee is de ondersnavel langer en loopt een beetje krom kan iemand mij zeggen wat dit is ik hoor graag van iemand gr ron

  • #2
    Het is niks bijzonders ? Bij ons is de neus meestal ook langer . Ik heb niet echt verstand van Zebravinkjes want ik heb mijn vinkjes pas 5 dagen. Wat voor Zebravinken heb je ? Ikzelf Timortjes. Als ik jou was had ik je er niet druk om gemaakt.
    Groetjes Benjamin!

    Opmerking


    • #3
      Als ze er last van krijgen (moeilijk eten) moet je het iets voorzichtig bij knippen. Als je knipt zorg dan dat je niet in het stuk knipt waar bloedvaatjes door lopen want dan gaat het bloeden.
      Mvg. Emiel

      Opmerking


      • #4
        zebravink reactie

        hallo
        ik heb koppeltjes blackface en dank je wel voor jullie reactie

        Opmerking


        • #5
          Ron je zou een klein stukje fijn schuurpapier kunnen nemen en het weer een beetje gelijk schuren met de onder snavel,bij knippen moet je een hele goede scherpe schaar hebben anders kan het wel eens zijn dat je meer problemen maakt dan je nu al hebt.Het gaat met schuurpapier heel geleidelijk en dan kun je ook beter zien of het genoeg is wat eraf geschuurt is en als de twee snavel helften gelijk hebt zou door het eten en pellen van de zaden de snavel in de juiste vorm moeten blijven.Hoe eerder je er wat aan doet hoe minder je eraan hoeft te doen wacht niet tot ze er problemen mee krijgen het hoort gewoon niet zo te zijn vrg Rob.

          Opmerking


          • #6
            Wij hadden dat ook bij een jonkie van onze zebravinken... Toen de ouders stopten met voeren is het gestorven Het kon gewoon niet eten... Doe er wat aan. Ik weet niet hoe, maar misschien weten de anderen dit wel...
            Matsje <3

            Opmerking

            Working...
            X