Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatste pakket foto's

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Laatste pakket foto's


    Gould

    Japanse Nachtegaal.

    Japanse Nachtegalen

    Wat een liefde

    KIJKEN IS REACITE
    Groetjes Benjamin!

  • #2
    hoi

    ook mooie foto's hoor

    kweek je alleen met tropische vogels of ook met parkieten?

    groeten joop

    Opmerking


    • #3
      Mooi die nachtegaal zeg maar je goulds zitten wat bol.Heb je ze al lang?
      Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door goulds75
        Mooi die nachtegaal zeg maar je goulds zitten wat bol.Heb je ze al lang?
        Nee helemaal niet , maar hij is van dichtbij genomen en ze zitten nauwelijks buiten dus ze vliegen niet vaak en het voer zit binnen.
        Groetjes Benjamin!

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door grasparkieten fan
          ook mooie foto's hoor

          kweek je alleen met tropische vogels of ook met parkieten?

          groeten joop
          Geen parkieten wilt me pa niet.
          Groetjes Benjamin!

          Opmerking


          • #6
            heey

            mooie foto`s mooi jap. nachtegalen

            ik vind de gould ook wat bol zitten
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking


            • #7
              Houd de ringpoot van de nachtegaal in de gaten of ligt het aan mij?
              groeten eddie

              Opmerking


              • #8
                Is dat gouldje een pop of een mannetje? Onze pop zit ook zo bol nadat haar mannetje is gestorven. (m'n pa wil geen nieuwe kopen, het is te duur XD) Een beetje liefdesverdriet of verlangen naar een mannetje?
                Matsje <3

                Opmerking


                • #9
                  Zijn 2 poppen.

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik zei in je andere topic al dat ik je vogels er niet zo denderend uit vind zien. Je nachtegaal heeft een tweetal hele gekke tenen of zie ik dat verkeerd? Verder zit alles bol. Je goulds staren een beetje lethargisch voor zich uit in mijn ogen. Wat het is weet ik niet maar ik heb zelf het gevoel dat er iets sluimert bij je vogels. Mijn vogels zijn in ieder geval veel strakker en drukker. Mijn nachtegalen ook veel feller van kleur. Geef je ze genoeg fruit en bv geraspte wortel, insecten en een heel goed universeel? Of eten ze veel zaden mee? Dat kunnen ze niet verteren maar ze lusten het wel. Dat is een reden waardoor veel nachtegalen tekorten hebben en dan dus grijzig en vaal worden.

                    Succes met de vogels en ik zou eens goed naar hun mest en gedrag kijken.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door natuurbroed
                      Zijn 2 poppen.
                      Koop een mannetje (eentje maar). De poppen zullen normaalgezien (als het goed klikt) terug levendig en blij worden. Ik heb dat ook al veel voorgehad.
                      Matsje <3

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Marx
                        Ik zei in je andere topic al dat ik je vogels er niet zo denderend uit vind zien. Je nachtegaal heeft een tweetal hele gekke tenen of zie ik dat verkeerd? Verder zit alles bol. Je goulds staren een beetje lethargisch voor zich uit in mijn ogen. Wat het is weet ik niet maar ik heb zelf het gevoel dat er iets sluimert bij je vogels. Mijn vogels zijn in ieder geval veel strakker en drukker. Mijn nachtegalen ook veel feller van kleur. Geef je ze genoeg fruit en bv geraspte wortel, insecten en een heel goed universeel? Of eten ze veel zaden mee? Dat kunnen ze niet verteren maar ze lusten het wel. Dat is een reden waardoor veel nachtegalen tekorten hebben en dan dus grijzig en vaal worden.

                        Succes met de vogels en ik zou eens goed naar hun mest en gedrag kijken.
                        Die tenen zijn geen probleem. Ik heb 1 duif met aan 1 poot maar 2 tenen en een kanarie met aan 1 poot 2 tenen en de achterste teen is verlamd. We hebben zelfs 2 vogels met maar 1 poot! Die poten is echt geen probleem...
                        Matsje <3

                        Opmerking


                        • #13
                          foto 's

                          Beste Benjamin, zoek in je omgeving of bij je plaatselijke vogelvereniging eens iemand met een brede vogelervaring. Vraag of deze persoon je hele methode van vogelverzorging van A tot Z doorlicht. Op de foto's zien de vogels er niet goed uit. Ik zou me sterker kunnen uitdrukken, in elk geval sluit ik me bij Marx aan. Groet. Adrie Jonkers.

                          Opmerking


                          • #14
                            Waaren deze twee goulds die je in de andere topic vertelde dat ze dood in de binnenhok lagen?
                            Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                            Opmerking


                            • #15
                              Hoi Benjamin, mag ik de foto van jouw pop nachtegaal gebruiken op mijn weblog bij geslachtsonderscheid? Kijk maar even op mijn weblog dan kun je zien waarvoor. Mijn pop is bijna identiek aan de man en jouw pop is kwa kleur weer heel duidelijk een pop. Daarmee wil ik laten zien dat er poppen zijn die je wel op kleur kunt sexen en poppen waarbij je dan de fout in zal gaan.

                              Opmerking

                              Working...
                              X