Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's Vogels / Voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Foto's Vogels / Voliere


    Gezellie bij elkaar..

    3 Goulds , 1 Spits .

    Gangetje Binnehok.

    Lekker in het zonnetje

    KIJKEN IS REACTIE
    Groetjes Benjamin!

  • #2
    goed voor elkaar

    heey benjamin

    mooie volieres heb je zeg!!
    ik heb zelf vooral veel broedkooien en 2 kleinere volieres

    groeten joop

    Opmerking


    • #3
      Zit er heel mooi uit.Mooi vogels en mooi voliere.
      Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

      Opmerking


      • #4
        Ik vind het een erg mooie voliere, alleen wat ik jammer vind is dat je ronde stokken uit bouwmarkt gebruikt ipv takken uit de natuur. Gewoon een paar stronkjes met wat takken van bijv. hazelaar staan erg mooi. Zijn nu makkelijk te vinden nu iedereen druk in de weer is met snoeischaar.
        Ook de diameter is te dik voor de vogels die je hebt vliegen. Ze krijgen het pootje niet helemaal rond de stok en dit is wel nodig. Met takken uit natuur heb je al variatie qua dikte.

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin

            KIJKEN IS REACTIE
            Nou hier komt die dan:
            Mooie voliere van goede kwaliteit (ik heb het puur over de voliere en niet over de aankleding)

            Minpunten:
            - jammer van de 2 simpele zitstokken (zoals eerder gezegd);
            - slechte / geen aankleding, waar moeten de vogels snachts zitten?
            (volgens mij waaien de vogels zo van stok af als het gaat stormen en anders regenen ze er wel vanaf)
            Een vogel in de natuur zie je snachts ook niet zitten, die kruipen ook weg, maar op de fotos van jouw voliere kan ik geen mogelijkheid vinden zodat de vogels weg kunnen kruipen / zich verschuilen. Zet er grotere bosschages in, hang nestkastjes op, hang bossen met takken op...............
            - de vogels zitten er niet strak bij (of de foto moet bij een temperatuur onder nul gemaakt zijn, dan gaan de vogels ook bol zitten.)

            Opmerking


            • #7
              Ik zag je andere topic en dat ze dus een mooi nachthok hebben, dan heb ik niks gezegd

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door J-T
                Nou hier komt die dan:
                Mooie voliere van goede kwaliteit (ik heb het puur over de voliere en niet over de aankleding)

                Minpunten:
                - jammer van de 2 simpele zitstokken (zoals eerder gezegd);
                - slechte / geen aankleding, waar moeten de vogels snachts zitten?
                (volgens mij waaien de vogels zo van stok af als het gaat stormen en anders regenen ze er wel vanaf)
                Een vogel in de natuur zie je snachts ook niet zitten, die kruipen ook weg, maar op de fotos van jouw voliere kan ik geen mogelijkheid vinden zodat de vogels weg kunnen kruipen / zich verschuilen. Zet er grotere bosschages in, hang nestkastjes op, hang bossen met takken op...............
                - de vogels zitten er niet strak bij (of de foto moet bij een temperatuur onder nul gemaakt zijn, dan gaan de vogels ook bol zitten.)
                Komt eraan komt eraan , Dan laat ik wel weer foto's zien.
                Groetjes Benjamin!

                Opmerking


                • #9
                  Komt eraan komt eraan
                  Waar heb ik dat meer gehoord?
                  Groet Ton,
                  www.allevogels.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    Waar heb ik dat meer gehoord?
                    haha ! komt eraan :P
                    Groetjes Benjamin!

                    Opmerking

                    Working...
                    X