Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aymara en citroen parkieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • aymara en citroen parkieten

    kun je deze soorten ook in broed kooien kweken?
    ik heb kooien van 80 breed 40 die en 50 hoog
    maar ik denk dat iedereen dit in vluchten kweekt
    en als ze in vluchten gaan kunnen dan deze twee soorten bij elkaar?

  • #2
    Ik ken kwekers die ze in nog iets kleinere hokken kweken. 80x40x50 lijkt me prima. Volgens mij kun je ze niet goed bij elkaar in hebben maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen.
    Mvg. Emiel

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door fisherie
      kun je deze soorten ook in broed kooien kweken?
      ik heb kooien van 80 breed 40 die en 50 hoog
      maar ik denk dat iedereen dit in vluchten kweekt
      en als ze in vluchten gaan kunnen dan deze twee soorten bij elkaar?
      hee junior ik kweek ook met citroenen en aymara,s die kun je goed kweken in de kooien die jij hebt en ik heb er jongen mee op stok gekregen ik zou ze niet bij elkaar doen de aymara,s kunnen nogal irritant tegen andere soorten doen vooral als ze willen gaan broeden ,ik had ze eerst in m,n grote voliere samen met pyrrhura,s , de aymara dacht dat hij het blok van de pyrrhura kon veroveren maar dat is mislukt en hij is dood gebeten door de pyrrhura als je nog meer vragen hebt hoo rik het wel grt arie

      Opmerking


      • #4
        aymara's

        Hallo,

        ik heb een koppel aymara's de pop heeft eerst netjes drie eieren geleg om de dag toen dacht ik dat die gestopt was met leggen en heb toe de eieren er onder gelegd. een week later wou ik ze op en lamp leggen om te kijken als ze bevrucht waren en toen had die er 5 alleen ze waren koud. een paar dagen ernaa lag het 6de ei in het nest alleen de pop broed nog niet. Waar kan dat aan liggen?? als ik de pop zo zie moet die nog een keer leggen maar er zitten zoveel dagen tussen iemand een idee wat het kan zijn of gewoon afwachten.\

        MvG Roy

        Opmerking

        Working...
        X