Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nekton Tonic K

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nekton Tonic K

    Hallo,

    wie gebruikt Nekton Tonic K ?
    als ik het goed heb dan is het een duits product.

    iemand ervaring hier mee?

    mvg

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door rakesh
    Hallo,

    wie gebruikt Nekton Tonic K ?
    als ik het goed heb dan is het een duits product.

    iemand ervaring hier mee?

    mvg
    Ik ken het niet. Wel is mij duidelijk geworden,dat het een soort vitamineproduct is met mineralen enz. voor zaadetende vogels.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Hallo Antoni,

      dat klopt, hebben wij zo iets al in NL tekoop maar dan van een andere firma naam? ik heb verschillende producten zitten vergelijken, maar kon niets vinden. weet jij iets Antoni of andere leden?

      bvd
      rakesh

      Opmerking


      • #4
        Mischien is de "fles van teurlings"wel zoiets.


        Dit kan ook al zoiets zijn .

        Onderaan ,,Natuur t+

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door rakesh
          Hallo Antoni,

          dat klopt, hebben wij zo iets al in NL tekoop maar dan van een andere firma naam? ik heb verschillende producten zitten vergelijken, maar kon niets vinden. weet jij iets Antoni of andere leden?

          bvd
          rakesh
          In praktisch elke dierenzaak kan je vitamine-druppels/sprays en vogelmineralen van diverse merken kopen. Als je echter 2x per week wat krachtvoer groente/fruit aan de kanaries geeft voldoet dat en hoef je geen supplementen te gebruiken.
          Let wel bij alles wat je koopt op de houdbaarheidsdatum.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            hallo

            bedankt animal,
            Antoni: een vriend van mij gebruik dit product in buitenland. maar ik vroeg mij gewoon af wat dit eigenlijk presies was. en welke producten er nog bestaan die zelfde samenstelling heeft.

            gr

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door rakesh
              hallo

              bedankt animal,
              Antoni: een vriend van mij gebruik dit product in buitenland. maar ik vroeg mij gewoon af wat dit eigenlijk presies was. en welke producten er nog bestaan die zelfde samenstelling heeft.

              gr

              Niets is natuurlijk 100% hetzelfde. Maar wat moet je er mee. Kijk eens
              op het pak van een goed merk eivoer en kijk wat daarin niet allemaal zit dierlijk eiwit (uit ei)vitaminen,mineralen te veel om op te noemen.

              Als er in dat soort zaken(zoals door jou genoemd) eiwitten zitten zijn die meestal afgeleid van caseine,wei.
              Laat je in zo'n geval niet leiden door hetgeen anderen allemaal toedienen.
              Trek je eigen conclusies en laat de reclames voor die produkten gewoon aan je voorbijgaan.
              .
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                hallo Antoni,

                je zegt het wel goed, en daar is geen twijfel mogelijk, maar het zijn mooi praatjes en duure woorden, klinkt goed. ik wilde het eigenlijk niet gebruiken maar ik vroeg mij af of er nog zo iets bestaat maar dan gemaakt door een Hollands bedrijf.
                en uiteindelijk zou ik hier van de ervaring willen weten, aangezien dan niemand dit gebruikt, valt er niets meer te vragen.

                even goed bedankt.

                gr

                Opmerking

                Working...
                X