Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aanwinsten: valken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuwe aanwinsten: valken

    Voor het complementeren van de kweekkoppels hebben we deze week twee valken gekocht:

    Simba, witmasker lutino, bewezen man uit 2004. Komt tegenover een witmasker cinnamon opaline pop te zitten. Hieruit komen witmasker mannen en 'albino' poppen.


    Juultje, wildkleur pop, 2008. Komt tegenover een wildkleur / x1:cinnamon opaline x2:ino man te zitten. Hieruit komen wildkleur mannen en cinnamon opaline poppen en lutino poppen.


    Nu moeten we nog een bonte pop en dan hebben we alles compleet
    Mijn Site

  • #2
    mooie vogels

    Opmerking


    • #3
      Vooral de wildkleur pop vind ik erg mooi, erg fraaie staart en ook de kuif ziet er prima uit.
      Succes met de kweek.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Wat zijn ze allebei mooi. Ik hoop dat je veel plezier aan ze zult beleven en dat ze voor mooi nageslacht zullen zorgen.
        Groetjes Elhidia.

        Opmerking


        • #5
          De wildkleur pop was eigenlijk al uitgezocht voor de TT, maar de kweker wilde ons graag helpen en we konden deze pop toch van hem overnemen.
          Hier waren wij natuurlijk erg blij mee!!

          Onze zoektocht is wat aan de late kant, maar we hadden de strategie (welke kleuren wij willen kweken) pas laat rond.
          Mijn Site

          Opmerking


          • #6
            mooie vogels

            ik heb zelf ook een koppel wildkleur valken met hele mooie grote kuifen deze hebben nu 4 eieren en broeden al



            veel succes ermee
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking

            Working...
            X