Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vinkeniersforum

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vinkeniersforum


  • #2
    Re

    Hier wat meer informatsie voor de mensen die het nog niet weten.
    cultuurvogelsforum

    Opmerking


    • #3
      Zonder toelichting

      Briek zei;

      Akkoord, dat was zonder toelichting. Persoonlijk leek mij enige toelichting ook niet nodig gezien de laatste vijandige reactie van Medaar;

      vraag maar.( mare geen probleem met de flikken. want nu woon je hier en en daar ) eN niemand weet waar ? ook de de niet zeker . nog niet snap jongen van 15 jaar.???,,, Heb nooit last van een kindje leren vinken kweken of een andere vogel soort. Dus ben je in mijn ogen een ???????.
      Voor degene die ondanks het lezen van het topic en het lezen van het laatste bericht van Medaar in dit topic een toelichting nodig hebben dan toch een kleine verklaring;

      Het onderwerp "Vinkenieren (Vlaanderen)" scheerde met regelmaat langs de afgrond om afgesloten te worden. Niet op de laatste plaats door de vaak zeer warrige, vervelende, nietszeggende en soms zelfs brutale berichten van Medaar. Ik zou bij benadering niet kunnen ophoesten hoeveel berichten van deze forumganger zijn verwijderd. Niet alleen in dit topic trouwens. Door een zeer hoge tolerantiegrens en hopende op betere tijden hebben we Medaar laten gaan met af en toe een kleine terechtwijzing. Maar niet alles op deze figuur afschuiven, ook anderen waren soms "nogal frustrerend bezig."
      Tot het laatste berichtje van Medaar (zie boven) en toen was voor mij de maat vol. Waarvan acte!

      Groet,

      Opmerking


      • #4
        Re

        Sorry maar vind dit nergens meer overgaan.
        Deze vlaam belgische man probeerd goede raad te verstrekken en mensen voor te helpen en zo word hij hier beschuldigd.
        Ik vind het maar triest dat je het op deze wijze af laat weten.(ROBK)
        Dat je prive reageerd op briek kan ik enigsins begrijpen maar dat je hier iemand zo beschuldigd vind ik nergens over gaan.
        En er zijn stukken uit mijn tekst geknipt wat ik hier voor heb getypt heb je hier een goede reden voor om uit mijn tekst wat ik typ te knippen.
        Mvg,


        Maikel

        Opmerking


        • #5
          Ik heb hier maar een woord voor MUGGEZEVERS Gr jan

          Opmerking


          • #6

            Opmerking

            Working...
            X