Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pop en eieren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • pop en eieren

    Mijn pop legt haar eieren buiten haar nest op de grond kan ik nu de eieren in het nest leggen of moet ik ze op de grond laten liggen?
    ze zit alleen in een kweek kooi en heeft ook zelf het nest gemaakt

  • #2
    Liggen ze her en der verspreid of op een plek,raar dat ze wel een nest heeft gemaakt en de eieren er niet in legt zat er veel tijd tussen het bouwen en het leggen?Is er verstoring geweest met het wegvangen van de man,als die al rustig was zou je de man ook na het leggen er kunnen uithalen als het popje strak op de eitjes zit.Zou zo maar kunnen dat ze te jong en onervaren is dan zou je de eieren in het nest kunnen leggen als ze nog meer moet leggen doet ze dat misschien dan wel in het nest succes ermee.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kanarievriend
      Mijn pop legt haar eieren buiten haar nest op de grond kan ik nu de eieren in het nest leggen of moet ik ze op de grond laten liggen?
      ze zit alleen in een kweek kooi en heeft ook zelf het nest gemaakt
      Zet het nest maar in een hoekje van de broedkooi en leg daar de eitjes in. Als het legsel kompleet is kan je het nest alsnog ophangen.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
        Zet het nest maar in een hoekje van de broedkooi en leg daar de eitjes in. Als het legsel kompleet is kan je het nest alsnog ophangen.
        ik heb het eitje in het nest gelegd en vandaag heeft ze haar tweede ei wel in het nest gelegd maar ze gaat er niet op zitten tot nu toe

        Opmerking


        • #5
          Veel vogels beginnen pas te broeden als hun legsel compleet is.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kanarievriend
            ik heb het eitje in het nest gelegd en vandaag heeft ze haar tweede ei wel in het nest gelegd maar ze gaat er niet op zitten tot nu toe
            Nou ja,het gaat dus eigenlijk allemaal toch goed. De pop moet nog op het nest gaan zitten en dan is dat ook in orde.
            Zorg er wel voor,dat de omgeving niet te droog is. Momenteel geeft mijn hygrometer 40 aan, maar zeker als er eitjes zijn moet dat 60 zijn.
            Indien mogelijk elke dag badwater geven en tegen de tijd,dat de eitjes moeten uitkomen deze met lauw water besprenkelen of met plantenspuit bevochtigen.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking

            Working...
            X