Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogels besproeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogels besproeien

    Wie weet waar je Plumspray cq Plumespray en Birdyl kan kopen. Hier in omgeving Rotterdam weten de meeste winkels niet wat het is.
    Gr. Budgiefarm

  • #2
    Hallo,
    Vama waregem heeft het maar dat is in belgie maar mischien kun je via hun een delaer krijgen in nederland.
    Mvg,
    Kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #4
      Oorspronkelijk geplaatst door Henk3

      Maar wat zijn eigenlijk VOEGELS ?


      limburgs woord voor vogels
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #5
        Bedankt

        Kingfisher en Henk3 bedankt.
        Hiermee kan ik aan de slag, graag tot wederdienst bereid.
        Vrgr. Arie

        Opmerking


        • #6
          word er nog veel gebruik gemaakt van Plumspray en Birdyl voor het wassen van de vogels (schow klaar maken van de vogels )

          dik

          Opmerking


          • #7
            kopen ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Budgiefarm
            Wie weet waar je Plumspray cq Plumespray en Birdyl kan kopen. Hier in omgeving Rotterdam weten de meeste winkels niet wat het is.
            Gr. Budgiefarm
            Zo doenlantenspuitje vullen met lauw water, ze kletsnat spuiten tot hie van zien stok valt.( grapje) Ze moeten nat zijn. Dan ze laten verlopen in TT kooi en Nooit in je hand nemen. Want de pluimen (veertjes) plakken in je hand. Al die brol moet je niet kopen. Is zinloos. Doe het zo eens. medaar is wel op zien oelems ze. Veel titels.

            Opmerking


            • #8
              Bad Geven

              Waarom de vogel nat spuiten?
              Ik geef ze altijd een badje. Zelfs de zangkooitjes kan je voorzien van
              een beugeltje waaraan een badje kan hangen.

              Soms hoor ik dan het commentaar van,maar dan wordt de kooi zo nat. Net alsof dat met een plantenspuit niet het geval zou zijn.

              Een badje ophangen met schoon water en daarna verwijderen en schoon maken is natuurlijk wel iets bewerkelijker dan sproeien met een plantenspuit.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #9
                Vogels, zoals Diamantduiven, die niet graag een bad nemen, kun je besproeien. Andere vogels kun je een badje geven, en daarna het terug weghalen. Ik denk eerder dat de vogeltjes het veel leuker vinden om wat te plonsen in een badje dan natgespoten te worden
                Matsje <3

                Opmerking


                • #10
                  Amigo de los Psittacidos

                  Look deep into nature and you will understand everything better

                  Opmerking


                  • #11
                    Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                    Waarom de vogel nat spuiten?
                    Ik geef ze altijd een badje. Zelfs de zangkooitjes kan je voorzien van
                    een beugeltje waaraan een badje kan hangen.

                    Soms hoor ik dan het commentaar van,maar dan wordt de kooi zo nat. Net alsof dat met een plantenspuit niet het geval zou zijn.

                    Een badje ophangen met schoon water en daarna verwijderen en schoon maken is natuurlijk wel iets bewerkelijker dan sproeien met een plantenspuit.
                    ik doe het net als Antoni, is tevens ook nog weer een goede training voor je zangvogels.je hebt de kooitjes weer 2 keer extra in de hand en ze snappem zo de bedoeling er van.

                    Opmerking


                    • #12
                      Wij zetten buiten er af en toe de tuinslang op (nee, niet onder hoge druk ) De valkparkieten nemen dan de vreemdste houdingen aan om lekker te douchen. in de TT kooien zet ik de plantenspuit er op, al vinden ze dat minder.

                      Voor de zebravinken hadden we een fonteintje waar ze gretig gebruik van maakten.
                      Mijn Site

                      Opmerking


                      • #13
                        Douche

                        Deze heb ik gevonden....


                        http://www.youtube.com/watch?v=R2Oa6XhHD_s

                        Opmerking


                        • #14
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rudmer
                          Wij zetten buiten er af en toe de tuinslang op (nee, niet onder hoge druk ) De valkparkieten nemen dan de vreemdste houdingen aan om lekker te douchen. in de TT kooien zet ik de plantenspuit er op, al vinden ze dat minder.

                          Voor de zebravinken hadden we een fonteintje waar ze gretig gebruik van maakten.
                          Als er wel druk opstaat, misschien het water recht naar boven spuiten dan? Dan lijkt het net of het echt regent
                          Met vriendelijke groet:
                          Henk.

                          Opmerking


                          • #15
                            Oorspronkelijk geplaatst door Patsy
                            Het ziet er leuk uit Patsy.
                            In werkelijkheid pomp je gewoon steeds vervuild water op.
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking

                            Working...
                            X