Mededeling

Collapse
No announcement yet.

negatieve ervaringen met timstap voiliere bouwer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • negatieve ervaringen met timstap voiliere bouwer

    Hallo wie heeft of kent er tim stap werkend onder de naam voilierebouw tim stap
    Graag wil ik weten of er meer mensen zijn met negatieve ervaringen met deze persoon.
    Ik vind hem in ieder geval erg knullig en amateuristisch en vermoed ook dat het een jong knulletje is wat een beetje in een schuurtje zit te prutsten en zich intussen probeert te profileren als vakkundig en proffesioneel voiliere bouwer
    Geeft eerst na lang en uitgebreid mail contact een offerte en vervolgens het aanbod de order aan te nemen , en als je dan vervolgens plaatsing van de order overweegt en verzoekt een en ander vast te leggen qua prijs en levering dan krijg je een korte mail terug met de mededeling dat hij er toch vanaf ziet om onduidelijke redenen.
    Verder heb ik hem erop moeten wijzen dat ik de trespa platen in flens gemonteerd wilde hebben omdat hij ze wilde popnagelen omdat hij nog nooit van kromtrekken of bol staan had gehoord
    Kortom dacht een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik ga op zoek naar iemand die wel weet waar die mee bezig is en proffesioneel is en afspraken nakomt.
    Beste vogel vrienden daarom ik raad jullie af zaken te doen met voilierbouwtimstap allias timmer.
    Graag verneem ik jullie ervaringen en uiteraard hoor ik ook graag namen van andere beruchte en malafide voiliere bouwers

  • #2
    Als je met een hobbyist in zee gaat kun je zulke dingen verwachten.
    Het is ook duidelijk aan de site te zien dat het geen echt bedrijf is.
    Maar hier gaan klagen of mensen gaan waarschuwen is niet erg netjes ,,er is jouw immers helemaal geen onrecht aan gedaan.

    Opmerking


    • #3
      Heb geen ervaring hiermee of met andere volierebouwers. Maar let wel dat niet iedereen handig is met de pc / het emailen.
      Zelf heb ik ook al eens contact gehad met iemand via de email waarbij ik ook mijn bedenkingen kreeg. Ik ben toch langs geweest bij die persoon en mijn beeld wat ik kreeg na het email contact bleek totaal niet te kloppen met de persoon die ik ontmoette.
      Mijn advies: ga eens langs of bel die persoon eens, een mondeling gesprek zegt meestal meer dan een paar lettertjes op je scherm!

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
        Verder heb ik hem erop moeten wijzen dat ik de trespa platen in flens gemonteerd wilde hebben omdat hij ze wilde popnagelen omdat hij nog nooit van kromtrekken of bol staan had gehoord
        Kortom dacht een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik ga op zoek naar iemand die wel weet waar die mee bezig is en proffesioneel is en afspraken nakomt.
        Misschien moet je toch zelf gaan maken!!!!!!!!!

        Opmerking


        • #5
          volierebouw

          Beste Volierefanaat, een beetje volierefanaat bouwt zelf. Groet. Adrie Jonkers.

          Opmerking


          • #6
            prijsje op papier.

            Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
            Hallo wie heeft of kent er tim stap werkend onder de naam voilierebouw tim stap
            Graag wil ik weten of er meer mensen zijn met negatieve ervaringen met deze persoon.
            Ik vind hem in ieder geval erg knullig en amateuristisch en vermoed ook dat het een jong knulletje is wat een beetje in een schuurtje zit te prutsten en zich intussen probeert te profileren als vakkundig en proffesioneel voiliere bouwer
            Geeft eerst na lang en uitgebreid mail contact een offerte en vervolgens het aanbod de order aan te nemen , en als je dan vervolgens plaatsing van de order overweegt en verzoekt een en ander vast te leggen qua prijs en levering dan krijg je een korte mail terug met de mededeling dat hij er toch vanaf ziet om onduidelijke redenen.
            Verder heb ik hem erop moeten wijzen dat ik de trespa platen in flens gemonteerd wilde hebben omdat hij ze wilde popnagelen omdat hij nog nooit van kromtrekken of bol staan had gehoord
            Kortom dacht een gewaarschuwd mens telt voor 2 en ik ga op zoek naar iemand die wel weet waar die mee bezig is en proffesioneel is en afspraken nakomt.
            Beste vogel vrienden daarom ik raad jullie af zaken te doen met voilierbouwtimstap allias timmer.
            Graag verneem ik jullie ervaringen en uiteraard hoor ik ook graag namen van andere beruchte en malafide voiliere bouwers
            Nooit zouw je van ik een prijsopgave krijgen. JE moet eerst gaan zien en vragen, ik wel zo of zo en dan en dan??? GROOT gelijk geef ik hem. Ben al 38 jaar aannemer en DAAR ga ik NOOIT in. Zo werken wij niet...

            Opmerking


            • #7
              Goh medaar Wat zou ik benieuwd zijn hoe zo'n offerte er bij jou uit zou zien. Misschien is die beter te ontrafelen dan je teksten op dit forum!

              Opmerking


              • #8
                GR:RAY

                Opmerking


                • #9
                  na 38 jaar.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
                  Goh medaar Wat zou ik benieuwd zijn hoe zo'n offerte er bij jou uit zou zien. Misschien is die beter te ontrafelen dan je teksten op dit forum!
                  weet ik wat ik doe.

                  Opmerking


                  • #10
                    Sorry maar gezien de strekking van medaar zijn bericht laat hij een ander ook niet in zijn of haar waarde dus jah dan telt het eeuwen oude wie de bal kaatst kan ...........
                    En moet zeggen inderdaad als hij aannemer is wat ik ten zeerste betwijfel is dat zeker met subsidie van de overheid.
                    Oorspronkelijk geplaatst door medaar
                    weet ik wat ik doe.

                    Opmerking


                    • #11
                      Hm beste meneer jonkers sommige mensen hbben wat meer geld doordat ze bijna altijd en hard aan het werk zijn en hier geen tijd voor hebben om zelf te bouwen en dus de vrije tijd die ze hebben van de voiliere willen genieten
                      Oorspronkelijk geplaatst door Adrie Jonkers
                      Beste Volierefanaat, een beetje volierefanaat bouwt zelf. Groet. Adrie Jonkers.

                      Opmerking


                      • #12
                        En het draait weer uit op gehakketak..... wat schieten we hier nu mee op?

                        Hans.
                        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                        Opmerking


                        • #13
                          btw

                          Oorspronkelijk geplaatst door voilierefanaat
                          Sorry maar gezien de strekking van medaar zijn bericht laat hij een ander ook niet in zijn of haar waarde dus jah dan telt het eeuwen oude wie de bal kaatst kan ...........
                          En moet zeggen inderdaad als hij aannemer is wat ik ten zeerste betwijfel is dat zeker met subsidie van de overheid.
                          520 133 004.

                          Opmerking


                          • #14
                            klopt hans.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
                            En het draait weer uit op gehakketak..... wat schieten we hier nu mee op?

                            Hans.
                            Ben al 39 jaar aannemer. ik weet wat ik zeg.( met 6 man) . Ramen en rolluiken, maken en plaatsen, met motor. Dus in de bouw. Een andere aannemer zal ik nooit af breken. Want al dat papier gedoe.??? Betalen, Btw, rsz,vakantie geld. Nu tevreden iemand ?????. ARM MENSDOM.

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door medaar
                              Ben al 39 jaar aannemer. ik weet wat ik zeg.( met 6 man) . Ramen en rolluiken, maken en plaatsen, met motor. Dus in de bouw. Een andere aannemer zal ik nooit af breken. Want al dat papier gedoe.??? Betalen, Btw, rsz,vakantie geld. Nu tevreden iemand ?????. ARM MENSDOM.
                              Als ik weer wat te verklussen heb mag jij komen!

                              520 133 004, is dat je banknummer

                              Gr
                              Hans
                              Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                              Opmerking

                              Working...
                              X