Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vinkpop X ?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vinkpop X ?????

    ik heb een vinkpop,
    wat kan ik hierbij zetten voor een mooie kruising?
    of kan het helemaal niet.

  • #2
    het kan wel maar is een erg lastige kruising als het nu nog een koppel moet worden ben je in mijn ogen veel te laat.

    kruisingkoppels moet je zo vroeg mogelijk bij elkaar zetten zo in de herfst dan kunnen ze koppelen en het liefst jonge vogels die nog niet met soortgenoten hebben gepaard.

    wat kan je er bij zetten, kanarie man zwart wit, of zwart geel

    mvg

    Opmerking


    • #3
      ???? X botvink pop

      Is zin loos. kweek vink x vink. zie vinkenieren vlaanderen. medaar.

      Opmerking


      • #4
        Medaar,

        Ieder zijn hobby.

        Je kunt tegen deze vink pop een agaat groenling man zetten, daarvan heb ik een prachtige vogel gezien in Italie, het was een pop in de kleur agaat.

        Opmerking


        • #5
          Italie

          Willie, hoe is het je vergaan op de show in Italie ? is er iets moois uit voort gekomen ?
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Ton,

            Heb me goed vermaakt daar, mooi vogels gezien, maar ook verbaasd van de uitslagen, heb daar vogels zien winnen die ik nog niet in m'n hok zou willen hebben.

            Zelf best goed gedaan voor de eerste keer.

            91, 2x 89 en 88 punten, mag niet klagen.

            Opmerking


            • #7
              Winst

              Dat zijn mooie resultaten.

              Op naar winst zou ik zeggen, succes de volgende keer.(neem aan dat je weer meedoet volgende keer.)
              mvg Gerard 6

              Opmerking


              • #8
                stadsgenoot

                goed gedaan Willie, dat zijn mooie punten. las vanmorgen in de krant over iemand in maarssen die 3 x goud en 1 x zilver haalde in italie. ondermeer met een rijnlander kanarie.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Vinkpop

                  Ook een mooie bastaard kun je kweken met een keepman.
                  Maar dan ben je al erg laat met koppelen
                  succes.ajo

                  Opmerking


                  • #10
                    ?????xVinkpop

                    Ook een mooie bastaard kun je kweken met een keepman, is dezelfde familie.
                    Maar dan ben je al erg laat met koppelen.
                    Met een mankanarie gaat niet, ook niet met een grasparkiet.
                    succes.ajo

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik meen toch al eens een fotootje in "De Witte Spreeuwen" gezien te hebben van een vink x kanarie.

                      Misschien herinnert iemand zich waar en wanneer?

                      Zelf succesvolle hybriden gekweekt met groenvink (bruin- en agaatpoppen en wildkleurige man) en de keep. Hybriden met keep worden niet door COM aanvaard en enkel de mannen vind ik persoonlijk de moeite waard.

                      Voor de rest jongen gehad van sijs x vink en barmsijs x vink maar geen enkele groot gekregen. Misschien probeer ik het dit jaar nog eens en wie weet ...

                      Opmerking

                      Working...
                      X