PDA

Bekijk Volledige Versie : Wo 08-04 A. Mingeroet bij v.v. Vogelvreugd

wjvdlinden
27-01-2009, 13:41
v.v. Vogelvreugd uit Hardinxveld-Giessendam organiseert een lezing.

Wanneer: Woensdag 08 april 2009 om 20:00 uur

Waar: W.S.V. de Gondeliers
Prins Hendrikstraat 26a
3373 AN te Hardinxveld-Giessendam

Door: A. Mingeroet,

Onderwerp: - Vogels kweken in het algemeen
- Europese vogels

Meer info komt later

Ton
27-01-2009, 20:41
dat is een interessante lezing: vogels kweken in het algemeen, europese vogels. vorig jaar deze lezing gezien, gehoord, bij de vereniging in bilthoven. Alois van Mingeroet is een gepassioneerd verteller, heeft veel dia`s bij zich, waarmee hij veel verduidelijkt. voor een ieder met europese vogels, maar ook voor alle anderen, zeer de moeite waard. ik zelf zou nog graag de lezing van hem, over de onkruiden willen horen. afgelopen week heb ik dat in de gespreksgroep Utrecht naar voren gebracht.

wjvdlinden
27-01-2009, 21:09
Ton,

Kan jij eens een kort verslag geven van de lezing. Dan kan ik dat gebruik om mijn verhaal hier op vogelcafé aan te vullen en te plaatsen in de lokale krant.

M.vr.gr.
Wim

Ton
31-01-2009, 20:00
wat van Mingeroet verteld en laat zien, over de europese vogel, is te veel om op te noemen. zijn lezing duurt ruim 2 uur, en daarin komt van alles aan bod, ondermeer: huisvesting, voeding, kweek, onkruiden, water, voorbereiding op het kweekseizoen, het tt seizoen. ik ben niet zo een verteller, je moet het zelf gaan zien.

leila
07-02-2009, 00:05
hallo,zijn er ook gasten welkom
mvg wim

wjvdlinden
07-02-2009, 12:29
Wim,

Hoe meer gasten hoe beter. Helaas blijkt het heel lastig te zijn om mensen zover te krijgen om een lezing bij te wonen.

wjvdlinden
16-03-2009, 20:34
Lezing: Door A. Mingeroet.

Wanneer: Vrijdag 20-03-2009 aanvang 20:00 uur

Onderwerp: Insecten, zaden, bessen en onkruiden die geschikt zijn voor onze vogels. Ook de wildzang zal aan bod komen.

Hendrik-Ido-Ambacht

Organisatie: Vogelvereniging Voliere Vrienden

Zijn er nog mensen die de lezing Vogels kweken in het algemeen / Europese vogels hebben bijgewoond. Wie heeft er nog wat meer info over.

medaar
18-03-2009, 19:57
Altijd een aanrader. Welke vogels je ook kweekt.
Want Aloïs weet altijd wel dingen te vertellen waar de meeste toehoorders nog niet bij stil gestaan hadden. En doe hem maar de groeten.

alois . 30 jaar geleden had die zebravinken om ??? is een kenner weet zeker. vraag hem hoe je barmsijs X goudvink kweekt. medaar.

wjvdlinden
06-04-2009, 13:36
Vergeten jullie niet om woensdagavond naar deze lezing te komen.

Lezing: Door A. Mingeroet.

Wanneer: Vrijdag 20-03-2009 aanvang 20:00 uur

Onderwerp: Insecten, zaden, bessen en onkruiden die geschikt zijn voor onze vogels. Ook de wildzang zal aan bod komen.

Hendrik-Ido-Ambacht

Organisatie: Vogelvereniging Voliere Vrienden

wjvdlinden
08-04-2009, 12:38
v.v. Vogelvreugd uit Hardinxveld-Giessendam organiseert een lezing.

Wanneer: Woensdag 08 april 2009 om 20:00 uur

Waar: W.S.V. de Gondeliers
Prins Hendrikstraat 26a
3373 AN te Hardinxveld-Giessendam

Door: A. Mingeroet,

Onderwerp: - Vogels kweken in het algemeen
- Europese vogels