Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kwartel schuilplaats oud hout

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kwartel schuilplaats oud hout

    kan ik een kwartel schuilplaats maken van stronken hout die al tijdje buiten hebben gelegen of is dat dan te riskant en kan het met nieuw snoeihout
    hout is van een wilg
    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

  • #2
    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

    Opmerking


    • #3
      denk niet dat het veel kwaad kan zelf heb ik ook wel stronken gebruikt of een plag gras/heide


      mvg

      Opmerking


      • #4
        Zelf gebruik ik stukken schors van dennenbomen. Bij een wandeling in het bos kom je vaak flinke plakaten tegen en zelf vind ik het geschikt spul.
        Geen idee hoe groot die stronken hout zijn, maar het klinkt groot en dat zou in theorie een kwartel kunnen pletten. Daar heb je bij die stukken schors niet zo snel last van.

        Opmerking


        • #5
          Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

          Opmerking


          • #6
            Overal zitten bacterieen in ,maar dat wil helemaal niet zeggen dat dit schadelijk is.
            Eventuele beesjes die er in kunnen zitten worden met smaak door de kwartels op gegeten .
            En het staat natuurlijk erg mooi ,zo'n oude boomstronk in je volliere.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Ik gebruik ook oude dode stronken, dat gaat hier prima. Voordeel is ook dat die stronken vocht vasthouden, zodat de eitjes niet te droog worden.
                Groet Ton,
                www.allevogels.nl

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                  Ik gebruik ook oude dode stronken, dat gaat hier prima. Voordeel is ook dat die stronken vocht vasthouden, zodat de eitjes niet te droog worden.

                  Opmerking

                  Working...
                  X