Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hellp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hellp

    hallo ik heb vandaag met zeer veel spijt in mijn hard al 2 duiven moeten doodmaken ze lijden aan paramyxo denk ik .

    ik dacht eerst aan cocidiose en ben gisteren naar de dierenarts geweest en hij zij dat het geen cocidiose was maar een maagontsteking nu heb ik een soort antibiothica gekregen maar toen ik deze morgen mijn andere duiven ging eten geven zat er weer 1 duif die echt raar deed precies of ze dronken was en ze vloog heel raar een halve meter boven de grond en toen vloog ze achteruit tegen de draad echt heel raar

    moet ik nu als mijn duiven afmaken ik heb gelezen dat ze inenten tegen kippenstof kan helpen maar wat is dit precies ka iemand mij helpen dringend

  • #2
    hoi hoi

    Ik heb wel eens gehoord als duiven last hebben van maagontsteeking dat ze de duiven thee gaven van wilgenbast.
    Men neemt, als men wilgenbast wil gebruiken, 10 gr. op een kop water, zet deze koud op en laat haar enige uren aftrekken, daarna even opkoken en zeven .... Men gebruikt de verse bast van jonge takken, of bestelt ze droog bij de drogist.
    Met vriendelijke vogelgroeten, Richard
    website: http://members.home.nl/vogeltrek/

    Opmerking

    Working...
    X