Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grauwe Klauwier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Grauwe Klauwier

    Hoi Winterkoning

    Kan jij mij helpen met de grauwe klauwier aangezien jij veel info en de juiste kennissen hebt

    Bedankt Tapuit

  • #2
    nou als het gaat om aan of verkoop?????????????? daar begin ik niet aan dan moet je maar een advertentie zetten op vogelmarktplaats o.i.d..

    als je goede info wilt ,nou ja ik denk dat je het december nr van de Onze Vogels maar moet lezen.

    of duidelijkere gerichte vragen stellen,misschien dat ik je dan kan helpen???
    mvg
    ps: ook heb ik nog ff niet door wie achter de naam tapuitje zit,weet ik dit dan verander er misschien wel iets in mijn bovenstaande mening.
    is u R.S.?

    Opmerking


    • #3
      Ik ben een kweeker uit het oosten van het land en kweek met de blauwborst ,graspieper, baardman en g.g.kwikstaart en een kennis van girlits en misschien verandert er nu wat.

      Tapuitje

      Opmerking


      • #4
        nou ja in zoverre girlits die "ken"ik wel een beetje ja
        hij weet het niet maar ik heb bij hem wel eens vogels gekocht (hij had toen van die "super"mooie en goed doorgekleurde geelgorzen).

        maargoed wat wil je nu dan precies?
        mvg

        Opmerking


        • #5
          Ik heb namelijk 2 mannen

          Opmerking


          • #6
            Ze zijn gekweekt door een goede kennis zodoende weet ik dat ze zuiver gekweekt zijn en ik zou er heelgraag 1 kopen of omruilen

            Tapuitje

            Opmerking


            • #7
              Zie zojuist dat hij op marktplaats staat. Een grauwe klauwier pop van dhr. Bakker. Je kunt zo via de mail contact met hem leggen.

              Vr. gr.

              Wim

              Opmerking


              • #8
                Bedankt winterkoning

                De 99% pop van gisteren op het internet was volgens de meneer 99% procent een pop en hij er de hoofdprijs voor vroeg vond ik het geen goed idee want als ik dan pech had kon ik wel eens 3 mannen hebben dus we zoeken verder.

                Tapuitje

                Opmerking


                • #9
                  Hallo
                  Ik heb de advertentie gezien en ik heb hem gecontacteerd ,de prijs die hij vroeg vond ik eigenlijk nog wel meevallen dat Belgische koppel wat ik retour heb gedaan was 100 euro duurder en daar kwam nog de benzine kosten bij.

                  Ik ben nu 200 kwijt voor de pop , met eventueel d.n.a bewijs na de show en 150 voor de man is dus 350 voor een koppel,ik heb een ander gebeld maar die kon alleen mannen leveren voor 150 per stuk ,kan ik wel 1 of 2 mannen kopen maar daar heb ik zo weinig aan en krijg ik problemen met het niet kunnen verkrijgen van een losse pop dan wel dat er niemand wilt ruilen met een man voor een pop ,dan betaal ik liever voor een 100% onverwant natuurbroed koppel of losse pop 50 euro meer " dan de normale prijs" en zeker weten dat het goed geringd is want de vogel word immers ook gecontroleerd op de show, dus eerlijke vogels zijn, dan dat geklooi wat ik nu allemaal heb gehad.

                  Echter ik heb ze nog niet,zijn voorkeur gaat uit naar ruilen en naar zijn zeggen zijn er wel veel gegadigde voor,als het moet is hij de losse pop al kwijt ( aan de persoon uit Engeland die de onverwante man zou kunnen leveren) , maar hij wacht op een betere aanbieding want hij wil vogels hebben die voor hem interessant zijn ,het geld interesseert hem eigenlijk niet zo heb ik begrepen.

                  Wat hij ook eerlijk gezegd heeft dat is dat mijn hok en daarmee bedoeld hij de samenstelling van bewoners mee eigenlijk niet geschikt is voor de grauwe klauwier en dat ik dus eigenlijk niet in aanmerking komt ervoor.
                  Maar ik blijf proberen ,ik ga hem zo nog eens bellen en proberen hem van die gedachte af te brengen al kan ik maar 1 nestje kweken en dan heb ik mijn “teveel” betaalde geld er zo uit.

                  Want wat is nu teveel tegenwoordig? 350 euro voor een koppel Japanse nachtegalen of 225 euro voor een koppeltje blauwfazantjes kijk dat zijn prijzen die voor mij te veel zijn.
                  als ik dan zou moeten kiezen een koppel ek goedgeringde grauwe klauwieren of een koppel wildvang nachtegalen.... dan is de keuze voor mij niet moeilijk.

                  Mvg Barry

                  Opmerking


                  • #10
                    Beste Barry

                    Kijk eens goed naar de 99%
                    Ik heb zelf 2 jonge mannen dat ook poppen leken maar toen ik de staart had getrokken kwamen ze zwart terug dus ik wil wel een pop en dat geld maakt me ook niets uit maar dan wel een pop die gesext is.

                    Tapuitje

                    Opmerking


                    • #11
                      Er staat een mooi regeltje in het kweekverslag.Ik heb maar gewoon dna-verenanalyse erop losgelaten,zodat iemand die om een pop of man vraagt,deze ook daadwerkelijk krijgt.
                      groeten eddie

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik ben het er mee eens
                          maar ik vond het risico te groot dus verder geen aanval op de heer Bakker want die heeft zijn sporen wel verdient.

                          Tapuitje

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              Hallo ik werd zojuist gebeld met goed en slecht nieuws:

                              Dhr Bakker heeft mij gebeld om te zeggen dat de 99% pop een 100% pop is geworden,er is toch dna onderzoek gedaan bij de pop en de uitslag is nu binnen.

                              Hij vroeg mij om dit eventjes mede te delen hier aangezien er het nodige omtrent zijn persoontje gebezigt werd en zijn visie omtrent de bewuste vogel in twijfel werd getrokken hier.

                              Het slechte nieuws ,ik krijg het koppel niet.

                              Mvg een beetje teleurgestelde Barry.

                              Opmerking

                              Working...
                              X