Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik heb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ik heb

    hoi allemaal ik ben casey ik heb op dit moment 2koppels en een vogeltje die alleen zit dat wou ik even zegen xxx casey en de parkietjes en ook nog 3 cavias en xxxcafjes

  • #2
    wat wil je daar mee zeggen

    Opmerking


    • #3
      tekst

      Ik denk dat Casey, d'r eerdere tread ff niet kon terug vinden? Hou het bij 1 zo'n dergelijke tread. (misschien te moeilijk woord? Denk het niet eigenlijk voor zo een pienter meisje.) Anders vraagt ze maar even aan zus Mercedes.
      Ik denk dus dat dit een reactie is op een reactie naar aanleiding van de andere tread twan111. Zie hier: http://vogelcafe.nl/showthread.php?t=4602
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        oke henk 3 snap het voor niks gaat hier alleen de zon op
        weet niet hoe het elders is maar goed misschien is er iemand
        die er in mee gaat.
        weet ook niet waar die ouders zitten met een kind van 7
        s avonds om half 12 nog achter pc

        gr twan



        ps heb hier ook nog wel plaats voor een gratis koppel hyacint ara s

        Opmerking


        • #5
          ik snap niet waar jullie je allemaal zo druk om maken hoor.

          ze kan het toch altijd proberen gratis te krijgen en ze heeft al 3 koppels dus ze zal wel weten hoe het moet..

          alleen met het laat opblijven ik hoefde dat niet te proberen toen ik 7 jaar was whahah.

          meid ik zeg gewoon proberen ik denk niet dat het lukt dat je ze gratis krijgt maar je kunt het altijd proberen!!!!


          groetjesss
          diana
          1-1prachtrosella 2-2grasparkieten 1-1roodruggen 2-2valkparkieten 1-2kwartels
          Kijk eens een keer op mijn site
          www.mijnvogels.webklik.nl

          Opmerking


          • #6
            ja

            ja ik probeer het ook ja ik doe me best ik blijf het probeeren tot ik er een heb en ik wil er zoizo 1 gratis

            Opmerking


            • #7
              waarom wil je er zoizo een gratis??

              Opmerking


              • #8
                nou ik ben 7 en ik woor 8 jaar en ik heb niet zo veel gelt dus kan het ook niet zo makelijk betallen jij bent trouwens de een egste die het nog niet weet nouw ja ik ga maar weer eens xxcasey en de vogeltjes

                Opmerking


                • #9
                  ik heb

                  sorry ik vrander het wel eve hoor het zit zo ik heb en parkietje die hat een vrowtje maar heelaas die is overleeden dus dat is niet zo fjin maar zo is het leefen ik zeg maar zo is het leefen geluk en verdriet nou dat is er fout gegaan groeten casey en de voogels

                  Opmerking

                  Working...
                  X