Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nestmateriaal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nestmateriaal

    Misschien een rare vraag, maar ik heb mn kerstpakket weer gehad en die zat natuurlijk weer boordevol met overheerlijke dingetjes.........ahum. Tot ik dus opeens met een lege doos zat die uitpuilt met houtkrullen/vezels. Ik vroeg me dus af of die houtkrullen/vezels ook te gebruiken is als nestmateriaal voor kanarie,s. Het zijn niet van die harde vezels , maar mooi dun en zacht materiaal.
    Groet,
    Geert.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Vaarn
    Misschien een rare vraag, maar ik heb mn kerstpakket weer gehad en die zat natuurlijk weer boordevol met overheerlijke dingetjes.........ahum. Tot ik dus opeens met een lege doos zat die uitpuilt met houtkrullen/vezels. Ik vroeg me dus af of die houtkrullen/vezels ook te gebruiken is als nestmateriaal voor kanarie,s. Het zijn niet van die harde vezels , maar mooi dun en zacht materiaal.
    Groet,
    Geert.
    Fijn Geert,dat je een Kerstpakket krijgt. De houtkrullen en vezels zou ik echter
    niet als nestmateriaal toepassen. Houtkrullen zijn te hard en die vezels zijn meestal van kunststof.
    Voor kanaries moet je gewoon sisal gebruiken. Door de tijd heen is dat het beste materiaal gebleken.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Bedankt. Ik gooi het gelijk in de kliko.

      Opmerking


      • #4
        Vaarn

        Oorspronkelijk geplaatst door Vaarn
        Misschien een rare vraag, maar ik heb mn kerstpakket weer gehad en die zat natuurlijk weer boordevol met overheerlijke dingetjes.........ahum. Tot ik dus opeens met een lege doos zat die uitpuilt met houtkrullen/vezels. Ik vroeg me dus af of die houtkrullen/vezels ook te gebruiken is als nestmateriaal voor kanarie,s. Het zijn niet van die harde vezels , maar mooi dun en zacht materiaal.
        Groet,
        Geert.
        Waarschijnlijk is het ook nog behandelt met een of ander goedje wat je niet weet ziet of ruikt dat gebeurt veel met dat soort spul.
        zelfs touw word tegen woordig behandeld.

        Gr Rooie Theo

        Opmerking

        Working...
        X