Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dit is balen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • dit is balen



    even de link kijken
    Gr Marcel Levers

  • #2
    Daar word je niet blij van inderdaad.
    Hopelijk vangt hij hem morgen.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      vreselijk

      Heel erg dit een drama
      Dit hebben wij ook meegemaakt met een koppel geelmantel lori
      degene die opaste toen we op vakantie waren koppel was net broedrijp na 3 jaar wachten was ook op radio hier

      zon hyacint ara helemaal erg die vind je nooit weer zon koppel vervang die man maar eens........
      groeten uit apeldoorn

      Opmerking


      • #4
        heb het ook gezien
        kunnen ze hem niet verdoven dan
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

        Opmerking


        • #5
          mvrgr

          Piet

          Opmerking


          • #6
            Als bij mij met dit weer een zebravinkje weg vliegt is dit net zo erg ,,en het beesje zal het in de winter ook niet overleven. En komt natuurlijk ook niet op het nieuws.
            Maar ook dit heeft natuurlijk weer alleen met geld te maken.
            Als die man zulke speciale duren zeldsame vogels heeft moet hij gewoon er zelf eens wat zuiniger op zijn ,zodat zulke dingen niet kunnen gebeuren.

            Opmerking


            • #7
              Hartelijk dank

              Animal zei;

              Maar ook dit heeft natuurlijk weer alleen met geld te maken.
              Als die man zulke speciale duren zeldsame vogels heeft moet hij gewoon er zelf eens wat zuiniger op zijn ,zodat zulke dingen niet kunnen gebeuren.

              Opmerking


              • #8
                Er werd in het nieuws ook uitdrukkelijk vermeld dat het een kostbare vogel is.
                Voor een gewone man is een kanarie of zebravink net zo kostbaar ,en als die weg vliegt is dit ook net zo erg ,misschien wel erger..Zeker als het om een tamme vogel gaat ,dan kan de eigenaar flink overstuur zijn.
                Maar die Ara was een deel van een kweekkoppel ,,kweken dus en geld verdienen.
                Zwaar overdreven om dat van die ara op het nieuws te laten zien ,,er gebeuren heel wat belangrijkere dingen.

                Opmerking


                • #9
                  Zwaar overdreven om dat van die ara op het nieuws te laten zien ,,er gebeuren heel wat belangrijkere dingen.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

                  Mijn website:

                  Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                  Opmerking


                  • #10
                    denk eerst eens ff na.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                    Er werd in het nieuws ook uitdrukkelijk vermeld dat het een kostbare vogel is.
                    Voor een gewone man is een kanarie of zebravink net zo kostbaar ,en als die weg vliegt is dit ook net zo erg ,misschien wel erger..Zeker als het om een tamme vogel gaat ,dan kan de eigenaar flink overstuur zijn.
                    Maar die Ara was een deel van een kweekkoppel ,,kweken dus en geld verdienen.
                    Zwaar overdreven om dat van die ara op het nieuws te laten zien ,,er gebeuren heel wat belangrijkere dingen.
                    goeiedag zeg wat gaan we hier weer lekker door de bocht zeg.
                    Natuurlijk had die man er beter voor moeten zorgen dat de vogel niet kon gaan vliegen,maar dat geld ook voor je zebravinken.
                    Alleen als er een zebravink weg vliegt koop je nieuwe en je heb weer een koppel.
                    dat is hier ff wat anders.
                    1 vogel weg is twee vogels die hoog waarschijnlijk niets meer kan betekenen voor de kweek.
                    enne iedere hyacint die gekweekt kan worden is er weer 1, want er zijn er al niet teveel van.

                    Dat er onderscheid gemaakt wordt in wat wel en wat niet in het nieuws heeft geen bal te maken met geld.
                    er komen ook berichten waar kinderen der konijn kwijt zijn.
                    Het is ook maar net wat je er zelf aan doet om gehoord te krijgen van de pers.

                    Dat er geld genoemd wordt is echt Nederlands hiermee wordt tenslotte toch aan geven hoe erg het is.

                    Als je jezelf eens in de persoon van de ara verplaatst besef je waarschijnlijk ook dat ie momenteel met zijn kop tegen de muur staat tebeuken.

                    denk eerst eens ff na voor je wat plaatst.

                    wat denk je wat er gebeurt met de andere helft van het koppel.
                    die zit nu echt te fluiten van plezier.
                    Als vogelliefhebber moet je dat toch ook iets doen.
                    sigpic

                    Opmerking


                    • #11
                      Voor veel mensen die maar een paar vogeltjes hebben ,gaat dat niet op ,,"je koopt gewoon een nieuwe " die willen hun eigen vogeltje terug ,en geen nieuwe.
                      En het verdriet bij die mensen is het zelfde of misschien wel groter.
                      Bij deze persoon is het grootste gedeelte van zijn verlies financieel.

                      Opmerking


                      • #12
                        Gevoel

                        Op deez' manier ga ik het Kerstgevoel niet krijgen hoor.

                        Sjongejonge.

                        Groet,

                        Rob.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                          Voor veel mensen die maar een paar vogeltjes hebben ,gaat dat niet op ,,"je koopt gewoon een nieuwe " die willen hun eigen vogeltje terug ,en geen nieuwe.
                          En het verdriet bij die mensen is het zelfde of misschien wel groter.
                          Bij deze persoon is het grootste gedeelte van zijn verlies financieel.
                          Ik snap niet hoe je zoiets kunt zeggen ik denk dat deze mensen
                          zich verschrikkelijk moeten voelen! Deze vogels prijsloos daar ze heel zeldzaam
                          zijn helemaal al omdat het een kweekoppel is! En ken jij deze persoon soms??? Ik vind dat je zoiets niet mag zeggen als je deze man niet kent.

                          Jammer dat jij altijd de enige "echte" dierenliefhebber in dit cafe bent die altijd alles goed doet en een ander altijd fout of niet goed genoeg?!
                          groeten uit apeldoorn

                          Opmerking


                          • #14
                            het is wel het beste koppel van nederland
                            dus ja die man wil graag zijn vogel terug en brandweer alles helpt mee dusz is het groot nieuws maarja

                            niet iedereen ziet dat zo

                            mvg roy
                            mvg roy (vogelfreak)
                            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Bericht verwijderd

                              Reden, ik wil niemand het kerstgevoel ontnemen.
                              Vriendelijke groeten,
                              Henk3.

                              Mijn website:

                              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                              Opmerking

                              Working...
                              X