Mededeling

Collapse
No announcement yet.

putter pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • putter pop

    me putter poje zit af en toe te niesen lijkt wel of ze verkouden is ,is ze dat ook ?en is er iets aan te doen ,ze ziet er gewoon goed uit en levendig

  • #2
    Zou heel goed kunnen. Luchtweginfectie zou ook kunnen maar ligt minder voor de hand. Putters hebben dit niet zo vaak. Tegen verkoudheid wordt Gezasept aanbevolen.

    Vr. gr.

    Wim

    Opmerking


    • #3
      geef ik regelmatig ook multivitamine ,enige wat ik nog niet heb geprobeerd is luchtpijp mijt medicijnen

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door hack
        me putter poje zit af en toe te niesen lijkt wel of ze verkouden is ,is ze dat ook ?en is er iets aan te doen ,ze ziet er gewoon goed uit en levendig

        Heb geen versand van putters maar mijn kromsnavels die binnen zitten
        niesen ook regelmatig kan geen kwaad als er afscheiding (slijm uit de neus komt is het wel fout) Maar verkoudheid gaat bijna altijd gepaard met diaree en bol zitten. Dus als de vogel er levendig bij zit niet gaan klooien met medicijnen beter ga je dan naar een DA die kan zien wat de vogel nodig heeft

        groeten Pascal
        groeten uit apeldoorn

        Opmerking


        • #5
          bedankt voor je reactie pascal
          de vogel oogt voor de rest gezond ,heb ze vanmiddag nog in de gaten gehouden en ze vliegen goed door heel de voliere heen en ze zit niet bol ,blijf het een beetje vreemd vinden dat ze af en toe nies geluiden maakt grt,hack

          Opmerking


          • #6
            No problemo hack

            Hou het in de gaten als de conditie achteruit gaat ff naar een DA.

            greetz
            groeten uit apeldoorn

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
              Yep
              ik denk er iets anders over ,grasparkietje is iets anders dan een putter, als een putter niest en heeft last van rare geluidjes dan is meestal het longstelsel wel geinfekteerd ,dmv niezen,kopschudden dan wel rare geluidjes maken als bv hun keeltje schrapen wil maar 1 ding zeggen ,de vogel wilt het uit het "systeem"werken.
              Winterkoning,

              Goed dat je me verbeterd, zeker voor het vogeltje
              Ook nog wat geleerd over de putter.
              Ik gaf advies vanuit mijn ervaring. Dus je kan stellen dat als een ec vogel niest is er wel degelijk iets aan de hand, iets in de trand van ziekte? Een ding zijn we het wel over eens is je vogel ziek ga naar een arts! Dat moet wel altijd vaak gezegd worden vind ik.

              ps heb geen grasparkietjes meer

              greetz pascal
              groeten uit apeldoorn

              Opmerking


              • #8
                bedankt voor jullie reacties ,ga er mee aan de slag gr.hack

                Opmerking

                Working...
                X