Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kent iemand deze nog?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • kent iemand deze nog?

    Vroeg me af gewoon uit belangstelling of er nog mensen zijn die wattle eyes (leloogvliegenvangers)hebben /kweken.
    Ik heb ze vroeger ooit eens gehad(20 jaar terug)en nog wel eens een artikel gelezen over de kweek hiervan maar zouden ze er nu nog zijn?
    Ik bedoel deze (foto's zijn van internet www.africanbirdclub.org en flickr.com)




    mvg,
    Kingfisher
    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    Ik denk het niet.
    Helaas zullen ze denk ik niet meer terugkeren.
    Heb je er wat succes mee gehad?

    Opmerking


    • #3
      Hoi Zwartkopje,helaas niet ik had een te kleine/drukke voliere en het was in de periode dat ik nog niet precies wist wat ik wilde en mijn bestand veranderde nogal eens
      Iets waar iknu spijt van heb maar goed als je alles weet.
      (dan hadik mijn maskergoudvinken.shama's,bladvogels,daya's indische boomklevers,dv soorten tangara's,brilvogels,organisten,kardinalen,goudbor stduiven,dolksteekduiven honingzuigers en al die ander soortjes nog die ik toen heb gehad )
      mvg,
      kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        Jij had ze daarbij?
        Ik heb ze destijds overwogen, alleen begreep ik dat ze niet al te aardig tegenover andere (kleinere) soorten waren.


        Hmm Those were the days....

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
          Jij had ze daarbij?
          Ik heb ze destijds overwogen, alleen begreep ik dat ze niet al te aardig tegenover andere (kleinere) soorten waren.


          Hmm Those were the days....
          Nee zwartkopje, ik had ze daar niet bij maar met die andere soorten bedoelde ik te zeggen als je alles weet dan had ik ze nooit weggedaan.
          mvg,
          Kingfisher
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6
            kent iemand deze nog:

            de setophaga ruticilla of te wel de amerikaanse zwarte roodstaart.
            back in the old days.........................[/QUOTE]

            mooie vogel
            Winterkoning,is voor mij de 1e keer dat ik hem zie,heb je deze ook gehad?

            Ik weet dat je toen ook zo'n periode had waar heel veel rode menievogels binnenkwamen en paradijsvliegenvangers.idd those were the days
            mvg,
            Kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              FF terug naar de wattle eyes . Heb vandaag 2 koppels zien zitten in de Zoo van Frankfurt

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
                FF terug naar de wattle eyes . Heb vandaag 2 koppels zien zitten in de Zoo van Frankfurt
                Hallo Daniel,weet je toevallig welke soort,ben wel nieuwsgierig.
                mvg,
                kingfisher
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #9
                  leloogvliegenvanger

                  Mocht iemand er iets over willen lezen, in onze vogels van 1991 staat er een artikel over (maand weet ik niet).
                  Groeten,


                  -J.J.-

                  Opmerking


                  • #10
                    in frankfurt hebben ze Platysteira cyanea

                    Opmerking

                    Working...
                    X