Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje valkparkieten poepen in water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vraagje valkparkieten poepen in water

    hallo had vraagje heeft er iemand tip hoe ik ken zorgen dat mijn valkparkieten

    niet in hun water ken poepen ik heb gewoon hangbakjes die open zijn in de voliere heeft er iemand tip welke bakjes ik beste ken gebruiken dat zoiets niet gebeurd telkens ik hoop op op een goede tip

    want dat is volgens mijn beste voor de vogels he

  • #2
    Eventueel zou je van die flesjes aan de buitenkant van de voliere kunnen hangen (die steken door het gaas heen).

    En natuurlijk altijd zorgen dat het water niet net onder een zitstok zit, maar dat spreekt voor zich

    Opmerking


    • #3
      Drinkvoorziening

      Ik gebruik gewoon drinkflesjes, elke dag ff afwassen. Schoon en fris dus.
      In dit geval zit er brandnetelthee in. Ook elke dag vers gezet.

      Macro foto's:
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #4
        Ik gebruik van die flesjes, die je ook voor knaagdieren gebruikt, en dat bevalt me uitstekend. Wel regelmatig het kogeltje controleren.
        Groetjes Elhidia.

        Opmerking


        • #5
          Ik gebruik van die flessen die op de kop in een houdertje staan
          Mijn Site

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door valkje
            hallo had vraagje heeft er iemand tip hoe ik ken zorgen dat mijn valkparkieten

            niet in hun water ken poepen ik heb gewoon hangbakjes die open zijn in de voliere heeft er iemand tip welke bakjes ik beste ken gebruiken dat zoiets niet gebeurd telkens ik hoop op op een goede tip

            want dat is volgens mijn beste voor de vogels he

            Gewoon CLASSIC flessen gebruiken. Met roestvrije tuit en 2 kogels.
            Kan je vinden op de afd.Knaagdieren. Op de flessen staat in het Engels,dat ze ook geschikt zijn voor vogels.
            Je hangt ze op aan de buitenkant van je voliere. Wel even goed schudden
            zodat je ziet dat er druppels water uit komen.
            De tuit steek je door het gaas en de beugel haak je om het gaas.
            Altijd schoon drinkwater. In ca. 1 minuut zaten al mijn Spaanse Timbrado's
            uit te zien naar drinken uit de CLASSIC fles.Naar de Fauna fles waarvan ik het water 2 x per dag moest verschonen ivm uitwerpselen,keken ze niet meer om.
            Hierover is al een topic geweest. Iemand ik weet niet meer wie had een speciaal plastic plaatje ontworpen ivm Parkieten.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking

            Working...
            X