Mededeling

Collapse
No announcement yet.

filmpjes???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • filmpjes???

    Wie kan mij zeggen hoe je een filmpje plaatst? In de titel staat 'Films foto's en meer moois', maar ik vind de filmpjes niet tussen de mogelijke bijlagen.

  • #2
    Je moet gewoon de link plaatsen

    Opmerking


    • #3
      eigen filmpje

      Dat zal dan wellicht voor bestaande filmpjes zijn van internet, maar ik heb zelf met mijn digitaal fototoestel een kort filmpje gemaakt van een japans meeuwke en wil dit laten zien. Ideetje?

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Horus
        Dat zal dan wellicht voor bestaande filmpjes zijn van internet, maar ik heb zelf met mijn digitaal fototoestel een kort filmpje gemaakt van een japans meeuwke en wil dit laten zien. Ideetje?
        Dat moet je dan op internet zetten eerst. Dus je gaat bv naar www.photobucket.com en maakt daar een account aan. Daar kan je je filmpje uploaden en dat kun je dan op fora zetten omdat je dan een linkje hebt van een bestaand filmpje op internet.
        www.youtube.com kun je bv ook gebruiken daarvoor. Dan kan de hele wereld meekijken

        Opmerking


        • #5
          owkee, merciekes. Zal dat morgen eens proberen.

          Opmerking


          • #6
            Optie

            Voor het up-loaden van eigen filmpjes kan je ook zonder een account aan te maken b.v. op deze site terecht. http://imageshack.us/

            Er zijn zo nog veel meer mogelijkheden.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking

            Working...
            X