Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vitrinevoliere???? Hellup!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vitrinevoliere???? Hellup!!

    Ik wil graag een voliere gaan bouwen voor mijn zebravinkjes, japanse meeuwtjes en kanarie's! Wie kan mij helpen met informatie, tips en/of raadgevingen qua (eigenlijk alles) van bouwtekeningen tot bodembedekking en van voorkant lay out tot aan afmetingen!
    Ik hoor graag van u of zie de doorverwijzingen op internet tegemoet! Het gaat specefiek om een binnen/kamervoliere!

    met vriendelijke groet
    Piet Pooters

    AanPassing: Ik begrijp dat ik mogelijk een verkeerde benaming (vitrine) heb gebruikt!. Mijn bedoeling is, mede door mijn beperkte huisvesting, om een hangende (kamer)voliere te maken. Dit nogmaals toegevoegd aan mijn eerdere oproep. Het is niet mijn bedoeling om met glas te gaan bouwen.

  • #2
    hmhm

    Oorspronkelijk geplaatst door fryskdumke
    Ik wil graag een vitrine voliere gaan bouwen voor mijn zebravinkjes, japanse meeuwtjes en kanarie's! Wie kan mij helpen met informatie, tips en/of raadgevingen qua (eigennlijk alles) van bouwtekeningen tot bodembedekking en van voorkant lay out tot aan afmetingen!
    Ik hoor graag van u of zie de doorverwijzingen op internet tegemoet! Het gaat specefiek om een vitrinevoliere!

    met vriendelijke groet
    Piet Pooters
    doe dat nooit. in huis is zottekens. want zal je ook eens, in een glazen kooi steken.Zie maar eens naar vinkenieren vlaanderen en kijk maar naar medaar, zien bouwval... Kan je veeel van leren ze. puur natuur. ( nooit met verf borstel werken.) ????????

    Opmerking


    • #3
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        wijziging vitrine voliere???

        Ik begrijp dat ik mogelijk een verkeerde benaming (vitrine) heb gebruikt!. Mijn bedoeling is, mede door mijn beperkte huisvesting, om een hangende (kamer)voliere te maken. Dit nogmaals toegevoegd aan mijn eerdere oproep. Het is niet mijn bedoeling om met glas te gaan bouwen.

        Piet Pooters

        Opmerking


        • #5
          Maak je kooi zo ruim groot mogelijk ,dus pas hem aan ,aan de ruimte die je ter beschikking hebt. Hij kan nooit te groot zijn.
          Zoiets .bijvoorbeeld.
          Click image for larger version

Name:	kamer-kooi.JPG
Views:	1
Size:	81,6 KB
ID:	426837

          Opmerking

          Working...
          X