PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe vogels

Ton
22-11-2008, 16:03
hallo Kingfisher, ik ben benieuwd, of je vogels zijn gearriveerd, en zo ja, zijn het mooie vogels, waar je wat mee kan ?

kingfisher
22-11-2008, 18:00
Halo Ton,je zal wel denken ik hoor/zie niets maar de verzending is verzet naar a.s woensdag omdat afgelopen weekend de vrouw van die kweker na een lang ziekbed is overleden.
En dan heb ik zoiets van er zijn belangrijker dingen dan vogeltjes,dus vandaar.
Zodra ze er zijn maak ik wat foto's in de fotokooi en kun je ze zien dus nog even geduld.
mvg,
kingfisher

Ton
22-11-2008, 19:35
ja, dan staat je wereld even stil, als dat gebeurd. en zie je dat alles betrekkelijk is.

kingfisher
03-12-2008, 22:02
Nou Ton de vogels zijn gearriveerd,2 mooie poppen en een man wilde kanarie en een koppel europese.
laat ze eerst tot rust komen en dan kijk ik wel wanneer ik er foto's van maak maar ze zien er goed uit en in conditie ondanks de lange reis.
Mvg,
Kingfisher

Ton
04-12-2008, 11:41
ik ben blij voor je, dat ze zijn gearriveerd. ik ben benieuwd naar de foto`s er van. ik hoop dat je er veel kweek plezier van zal hebben.

Ton
15-12-2008, 19:50
ben je nog bij de SEC geweest in rosmalen, daar zat nog een koppel corsicaanse citroensijzen te koop. van de bekende kweker Jozef Wolfcarius uit belgie.

kingfisher
15-12-2008, 21:27
Hoi Ton,ik ben niet naar de sec show geweest dit jaar,ik zat in duitsland aan de krakauer en thüringer worsten:D (ander woord voor kerstshoppen).
Moet ook zeggen dat ik geen plaats meer heb,er komt nog 1 stel llarguets bij en dan ben ik voor aankomend seizoen klaar met nieuwe aanschaf.
Misschien volgend seizoen.
mvg,
kingfisher

Ton
16-12-2008, 19:13
leuk hoor dat kerstshoppen, wij gaan ook nog volgende week geloof ik. hier een foto van de corsicaanse citroensijzen, de prijs was 300 euro. veel geld voor een koppel, maar wie kijkt daar nog van op tegenwoordig. wel mooie vogels trouwens.