Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vluchtjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vluchtjes



    deze foto's zojuist genomen want ook deze gaat binnenkort weg.
    reden??? onder andere een losvliegend takje




  • #2
    wat een plaatje, komen er nieuwe vluchten?

    Opmerking


    • #3
      yep ,ga mindere
      kijk deze onderstaande tread er maar opna, wil naar zoiets toe en dan denk ik aan een voliere van rond de 300 kuub
      dus ongeveer 10 m breed x 10 m lang x 3m hoog.


      maar ik heb geen haast hoor want ik heb nog een paar voliere's tot mijn beschikking,dus helemaal zonder zit ik niet,ik las gewoon een periode in waarin ik minder vogels gaat houden/kweken.

      mvg

      Opmerking


      • #4
        want ik wil weer terug naar deze situatie:

        Opmerking


        • #5
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6
            mvg Gerard 6

            Opmerking


            • #7
              Zonde

              Winterkoning, eeuwig zonde als dat er allemaal aan moet gaan. Maar ja er komt weer iets nieuws, dat is dan ook wel weer een mooie uitdaging.
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                mensenkuiken,

                Gerard6:
                een nieuwe spruit erbij.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Heren bedankt

                  Winterkoning schreef:
                  nou super man ,is wel de uit reken datum zeker, of staat die datum vast?

                  Dat is inderdaad de uitreken datum. Tussen de 23ste en de 26ste van maart.
                  Jaaaa een rijkeluis wens noemen ze het ook wel toch?
                  Een meisje en een jongetje ben er erg blij mee.

                  Henk3 schreef:
                  Je bent dus gelukkig ook wel eens ergens anders mee bezig dan met vogels, ha, ha.

                  Jazeker met meer leuke dingen hoor, maar wel erg veel met de vogels geef het eerlijk toe hahahahaha.

                  Tja ik kan helemaal meegaan in het genieten van zangvogels, helemaal als ze er goed in zijn.
                  Die veldleeuwerik is machtig om te horen ook de nachtegaal natuurlijk.
                  En of het zonde is dat het weggaat dat vind ik wel maar er komt wel iets mooi's voor terug toch.
                  Dat wordt natuurlijk ook genieten lekker zitten tussen de vogels en koi's.
                  2 hobby's in 1 klap wat wil je nog meer.
                  mvg Gerard 6

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      Hormonen hahahahablehhhh

                      Tja hormonen he rare dingen zijn dat hoor. hahahah en blehhhh
                      Soms snap ik er niets van en denk dan maar het is voor het goede doel, en hou je je wijs stil hahahahaha.
                      Nee hoor valt allemaal wel mee.
                      De kleine meid vind het helemaal het einde en kan niet wachten haha.
                      Kortom geweldig.

                      Tja winterkoning tuinieren is ook een hobby van me en vind het heerlijk ontspannen behalve nu dan bijna 300 vierkante meter (pure kleigrond dus loodzwaar) met de spade omspitten om het winterklaar te maken. Maar het is inmiddels bijna klaar gelukkig. Op zaden drogen witte meelwormen uitzoeken en invriezen en kweekvluchten bouwen ligt hier alles momenteel wel een beetje stil ach ja het is niet anders. Op naar het nieuwe seizoen.
                      Ben wel benieuwd naar je eind resultaat van de vogeltunnel .
                      mvg Gerard 6

                      Opmerking


                      • #12
                        Kan nog steeds niet linken .Maar omdat het even over koi,s en kooien ging heb ik Ali osram uit arnhem weer eens beluisterd met zijn verhaal over die koikarper Hylarisch
                        groeten eddie

                        Opmerking


                        • #13
                          Linkje

                          Hier heb je de hele zwik van Alie Osram, iets onderuit scrollen staat die van de koikarper. Duurt bij mij wel even voordat alles geladen is.

                          Göra högskoleprovet eller inte? Sista anmälningsdag närmar sig, det är den 15:e februari. Jag har aldrig gjort högskoleprovet
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

                          Mijn website:

                          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                          Opmerking


                          • #14
                            Ja WK , in alle eerlijkheid, je verbaast me een beetje

                            Opmerking


                            • #15
                              Behulpzaam

                              Tropic schreef:

                              Ja WK , in alle eerlijkheid, je verbaast me een beetje

                              Tja mij ook, maar zoals ie zelf altijd zegt gaat ie alles met een open vizier tegemoet en blijft altijd behulpzaam.
                              Vind ik persoonlijk nou net zo leuk aan Winterkoning "You never now what you get"
                              mvg Gerard 6

                              Opmerking

                              Working...
                              X