Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelf zit stokken maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zelf zit stokken maken

    hallo allen

    ik heb een vraag over zelf naar de doe-het-zelf zaak te gaan en dan zelf vogelstokken maken maar hoe hebben jullie ideeen hoe je da het beste aan kunt pakken met in zagen of dopjes of andere ideeen.

    hoop dat jullie wat weten hier over?

    groetjes

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door sanderbouthy
    hallo allen

    ik heb een vraag over zelf naar de doe-het-zelf zaak te gaan en dan zelf vogelstokken maken maar hoe hebben jullie ideeen hoe je da het beste aan kunt pakken met in zagen of dopjes of andere ideeen.

    hoop dat jullie wat weten hier over?

    groetjes
    De stokken hoef je niet te maken. Alleen maar afzagen. Verder inzagen of
    dopjes gebruiken. Het maakt allemaal niet uit. Gewoon wat je zelf het gemakkelijkst vind. De vogels interesseert het niet dopjes of ingezaagd,als ze maar behoorlijk kunnen zitten.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      ja oke daar heb je wel gelijk in maar ik heb ze allemaal vast zitten aan de voorfront maar ik vind als ik ze inzaag dat ze niet echt stevig hangen ze wiebelen een beetje dus misschien dopjes maar gaat dat wel als ze niet aan de achterwand vast zitten?

      Opmerking


      • #4
        hey

        ik heb in mijn kweek kooien ook houten stokken ze zitten ook niet vast aan de achterkant maar deze zitten vast aan het gaas door dat ze een beetje in gezaagd zijn aan bijde kanten
        zodat ze niet veel wiebelen
        mvg roy (vogelfreak)
        kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

        Opmerking


        • #5
          je kan ze nog beter in die metalen klemmetjes hangen, wel zo makkelijk als je de stok even schoon wilt maken, haal je hem er zo uit.

          Opmerking


          • #6
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Ik heb gewoon van die zitstokjes volgens mij een hardere houtsoort met een plat uiteinde die je zo door de tralie,s steekt en dan een kwart slag draai en vrij blijven van de achterkant deze zijn ook te koop in plastic en verschillende dikte,s
              groeten eddie

              Opmerking


              • #8
                zitstokken

                Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                De stokken hoef je niet te maken. Alleen maar afzagen. Verder inzagen of
                dopjes gebruiken. Het maakt allemaal niet uit. Gewoon wat je zelf het gemakkelijkst vind. De vogels interesseert het niet dopjes of ingezaagd,als ze maar behoorlijk kunnen zitten.
                Helemaal mee eens Antoni ,

                En als je dan een oud kinderlooprek op de kop weet te tikken hoef je voor kleine vogels alleen maar de lengte af te zagendopjes er op en klaar is kees voor weinig geld .
                Maar inzagen zou ik niet proberen bij dit matriaal splijt heel gauw ( eigen
                ervaring ) en als je ze met het schoonmaken voor het afsoppen even afschraap met een plamuur mes of aarappelschilmesje vinden de vogels ze nog prettiger!
                Niet te scherm voor werp voor afschrapen gebruiken want dan worden ze te glad , ik heb ze zelf licht af geschraap voor het eerste gebruik maar dit is niet direct nood zakelijk.


                Termeer

                Opmerking

                Working...
                X