Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fonio Paddy weer verkrijgbaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Fonio Paddy weer verkrijgbaar

    Hallo :-)

    de afgelopen jaar, was fonio niet verkrijkbar vanwegen een export-stop van de aanbouwende land, evenzo Delicha en Pagima Green . Sinds november is het nou weer verkrijkbar. Ik heb al de eerst uitlevering bekomen
    Ik hoop dat ik deze keer niet meer zo veel fouten heb gemaakt met mijn nog steeds niet goede nederlands. Ik zal het leren
    lG Carmen

  • #2
    Aan je kennis van het Nederlands mankeert niet veel hoor, een keurig bericht!

    Ik heb ook alweer fonio paddy kunnen kopen, de vogels zijn er weer erg blij mee.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Het foniogold wat het Rotterdamse bedrijf verkoopt is overigens het zelfde. Dus het was al weer een tijdje in Nederland.
      Bezoek ook eens mijn website:http://www.estrildidae.nl

      Opmerking


      • #4
        Hallo Ton :-)

        bedankt voor de aardige worden :-) nou ik leer de nederlandse taal eerst sinds februar. Ik ben van plan volgende jaar naar Nederland te verhuizen en zo moet ik het wel nog een tijtje op school leren. Maar ik denk het wordt steeds beter. En ik denk ook dat ik het beter praat dan schrijf
        @Hugo. Je heb gelijk kan ik mij voorstellen. In Duitsland gaat alles een beetje van langzamerhand Ook nou is fonio, delicha en pagima green alleen in een online-winkel verkrijkbar
        lG Carmen

        Opmerking


        • #5
          Nou Carmen.Volgens mijn ik maak veel meer fouten dan jij.Volgens mijn kan ik ook beter praten dan schrijven.(Ik kom uit Hongarije)

          Wat de fonio betreft is het echt zo goed voor vogels?Ik heb nog nooit geprobeerd maar misschien ga ik ook wel halen.
          Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

          Opmerking


          • #6
            Goulds 75 fonio paddy is erg goed volgens mij voor de vogels.

            als je het er in zet vliegen ze er gelijk naar toe, dus dat wil wel wat zeggen
            kijk ik zet er ook wel eens iets in, dat ze bijna niet aanraken.

            fonio is best wel duur, maar ja daar zit ik niet mee hoor als ik zie dat die vogels alles goed opeten waarom dan niet geven he.

            Volgens mij doen we ze er een groot plezier mee.

            en wat ook erg fijn is dat is dat de jongen het goed eten.
            is ook goed tegen diaree.

            Het zaad kun je ook bij www. jankoenings bestellen heeft erg veel zaad.

            Groetjes Petra.

            Opmerking


            • #7
              In Belgie is de foniopaddy ook al een tijdje verkrijgbaar

              En ja Petra, alleen het beste is goed genoeg voor onze vogels

              Opmerking


              • #8
                Bedankt Petra.Ik ga ook proberen.
                Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

                Opmerking


                • #9
                  Hallo Goulds :-)

                  is het niet fijn? Ik praat niet de Hongarije taal en toch kunnen wij zamen over onze hobby "Parkietjes" praten en over dat waarmee wij zij verwenen kunnen. En Fonio is uitstekkend om hen te verwenen. Daar zijn se wel erg geck op
                  lG Carmen

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door petra
                    Goulds 75 fonio paddy is erg goed volgens mij voor de vogels.

                    als je het er in zet vliegen ze er gelijk naar toe, dus dat wil wel wat zeggen
                    kijk ik zet er ook wel eens iets in, dat ze bijna niet aanraken.


                    En Fonio is uitstekkend om hen te verwenen. Daar zijn se wel erg geck op


                    Hoe vaak geven jullie Foniopaddy of Foniogold?
                    En wat is jullie ervaring hiermee?

                    Gr.

                    Ben

                    Opmerking


                    • #11
                      Hallo Ben,

                      ik geef het eigenlijk constant,

                      ik heb het gemengt door alle soorten voer (dus voor elke soort vogel)
                      meng het soms door het eivoer
                      soms heb ik een apart (snoep)bakje met fonio, hoewel het dan wel erg hard gaat.
                      ze krijgen het zoals je begrijpt dus eigenlijk altijd maar dan wel in kleine mate.

                      gr. Ben
                      Groeten, Ben

                      Opmerking

                      Working...
                      X