Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jodiumtinctuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Jodiumtinctuur

    Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

  • #2
    Dit middel wordt veel gebruikt voor luchtwegen infectie ,men geeft dit zeker niet preventief .En bij normaal gebruik wanneer het noodzakelijk is zal het de vruchtbaarheid zeker niet aantasten.

    Mvgr Wout.

    Opmerking


    • #3
      Hallo Danny !
      Ach ja, velen rommelen maar wat aan.
      Soms weet men zelf niet waarom men sommige toevoegingen aan
      het drinkwater doet.
      Veelal wordt gebruik gemaakt van wat Gezasept in het badwater om het te ontsmetten ,omdat de vogels er ook van drinken.
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        Inderdaat ,,gezasept is volgens mij veel beter ,,dat is er ook speciaal voor bedoeld ,en bestaat ook al zeker 40 jaar.

        Opmerking


        • #5
          heb wel eens gehoord dat voor mensen, je mond spoelen met jodium heel erg gezond is voor je weerstand, en dat het heel erg goed werkt tegen ziekteverwekkers..
          het is natuurlijk een middel wat ontsmettend werkt in iedergeval, ik weet niet wat voorn effect het heeft op vogels. weet wel dat jodium een natuurlijk middel is..
          jodium is ook niet echt meer verkrijgbaar, omdat er andere spulletjes zijn om bijv. een gevallen knie te ontsmetten..

          Opmerking


          • #6
            Volgens mij worden jodium preparaten alleen voorgeschreven ,of gebruikt als je problemen hebt met je schildklier.
            Ook in normaal zout zit jodium verwerkt.
            Maar om nu jodium aan je vogels te gaan geven terwijl ze niks mankeren is toch wel wat overdreven.

            Opmerking

            Working...
            X