PDA

Bekijk Volledige Versie : Roodmus x Groenling

MaartenF
06-11-2008, 22:09
Ik kwam pas bij een handelaar een kruising Roodmus x groenling tegen. Ik heb nog nooit van deze kruising gehoord, weet iemand of deze kruising ook mooi zingt? (elke vogel zingt natuurlijk mooi maar ik ik bedoel hier of tie net zo mooi zingt als bijv. een kanarie x putter)

medaar
08-11-2008, 20:02
Ik kwam pas bij een handelaar een kruising Roodmus x groenling tegen. Ik heb nog nooit van deze kruising gehoord, weet iemand of deze kruising ook mooi zingt? (elke vogel zingt natuurlijk mooi maar ik ik bedoel hier of tie net zo mooi zingt als bijv. een kanarie x putter)

je kan er niet mee kweken..zang vindt ik maar laag ze. zoek een andere bastaard zoals putter x kanarie. die zingen mooi . ( geen keuntjetak ze want die zijn vals) in de zang he.??? DEN MEDAAR.

kingfisher
08-11-2008, 20:23
je kan er niet mee kweken..zang vindt ik maar laag ze. zoek een andere bastaard zoals putter x kanarie. die zingen mooi . ( geen keuntjetak ze want die zijn vals) in de zang he.??? DEN MEDAAR.

Hallo Medaar,wat is keuntjetak?
mvg,
Kingfisher

medaar
12-11-2008, 19:48
Hallo Medaar,wat is keuntjetak?
mvg,
Kingfisher

Het winterkoninkje. zie verhalen van grim.

kingfisher
12-11-2008, 21:44
Bedankt medaar,ik vat hem.
mv,
kingfisher

gast VII
13-11-2008, 09:52
Het winterkoninkje. zie verhalen van grim.

Ik heb het gesnopen hoor medaar !!

http://www.beleven.org/verhaal/het_winterkoninkje

veel leesgenot:D

malandro157
27-10-2009, 15:17

Hey man,
Ik heb een mix groenling x sijs weet je hoe die hoort te zingen? en waar ik meer info erover kan vinden???