PDA

Bekijk Volledige Versie : Tip

pascal
31-10-2008, 21:53
Hallo Allemaal,

Een hele mooie documentaire over de ara alles komt aan bod in het wild en in gevangenschap er wordt ook diep ingegaan op de intelligentie van deze prachtige vogels ook alle soorten komen aanbod.

Je kunt hem downloaden met een bittorrent programma de torrent kun je vinden op isohunt.com toets daar: bbc wild on two: the real macaw

Groeten Pascal

zeeland
31-10-2008, 23:08
jazeker, echt heel mooi prachtig gedaan!

mvg, zeeland

P.Wijlaars
01-11-2008, 11:07
jazeker, echt heel mooi prachtig gedaan!

mvg, zeeland

Hoe moeilijk is dat nou, kwatels kweken ?, wat kom er bij kijken.?
het lijkt me zo leuk , om dat ook te gaan doen,

zeeland
01-11-2008, 11:20
het is niet moelijk, maar met welke kwartels wil je gaan kweken?

mvg, zeeland

P.Wijlaars
01-11-2008, 13:47
het is niet moelijk, maar met welke kwartels wil je gaan kweken?

mvg, zeeland

met de cineese kwartels.
maar wel pas als de vlucht klaar is

marco20
01-11-2008, 15:08
bij chinese dwergkwartels moet je wel natuurbroed ouders hebben (trouwens bij alle kwartels ) . dit wil zeggen nie uit een broedmachine . deze vogels broeden bijna niet zelf de eieren uit maar leggen ze door de hele kooi heen en gaan er niet op zitten . ik heb ze 6 jaar lang gekweekt . nu heb ik twee gezelschapsvolieres en een voor te kweken en heb er op dit moment californische kuifkwartels inlopen .

kingfisher
01-11-2008, 21:17
bij chinese dwergkwartels moet je wel natuurbroed ouders hebben (trouwens bij alle kwartels ) . dit wil zeggen nie uit een broedmachine . deze vogels broeden bijna niet zelf de eieren uit maar leggen ze door de hele kooi heen en gaan er niet op zitten . ik heb ze 6 jaar lang gekweekt . nu heb ik twee gezelschapsvolieres en een voor te kweken en heb er op dit moment californische kuifkwartels inlopen .

Sorry Marco,maar ben het niet helemaal met je eens ik heb meerdere malen chinese dwergkwartels gehad in de afgelopen 25 jaar en altijd natuurbroedjongen gehad,practisch elk jaar.
De hen legde inderdaad door het hele nachthok eieren maar na een stuk of 9-10 raapte ze alles bijelkaar en ging ze zitten en eigenlijk altijd 100% uitkomst.
hoe het met californische/virginische en jappen of andere kwartels is kan ik geen oordeel over geven,die heb ik wel gehad maar nooit geprobeerd mee te broeden.
mvg,
kingfisher