Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gekiemt zaad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gekiemt zaad

    Hoi, Vogelfreaks

    Bij mij in de tuin, knoei ik welleens met vogelzaad, dat zaad ,gaat natuurlijk kiemen, en wordt het een plantje(omkruid)En dit is mischien een domme vraag. ,maar ik vraag hem toch.die plantjes (onkruid)kan ik die als voeding gebruiken voor mijn vogels

  • #2
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Ook de kiemende zaden ,of de mini plantjes worden graag door de vogels gegeten.

      Opmerking


      • #4
        Bedankt voor de informatie

        Dan ga ik het morgen maar uit de grond. lekker goedkoop . zo nu nu dan wat geven.

        Opmerking


        • #5
          lekker

          Hallo Peter

          Het beetje zaad wat ze hier morsen ontkiemd ook en wordt goed tot zeer goed gegeten. Tenminste als het de kans krijgt te ontkiemen aangezien het kwartel koppeltje er als de wiedeweer erbij zijn.
          Ik strooi altijd een beetje zaad in de tuin voor de verse jonge zaden en plantjes. Dus dat kan je prima geven.
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6

            Dat heb ik dus ook gedaan. Maar ik ben dan niet degene die met voer knoeit maar mijn duiven! Meestal eten ze het dan nog wel op maar enkele keren gebeurd dat niet. De zaden eten ze met gemak op en volgends mij vinden ze dat wel lekker.
            Dus luister goed naar Henk!

            Opmerking

            Working...
            X