PDA

Bekijk Volledige Versie : gedoodt

bouwknecht
26-09-2008, 18:00
mijn 3jonkies van 2weken zijn deze namidag door een ander koppel gedoodt om dat zij daar een eitje bij wouden leggen moet ik dit koppel (dat de jonkies hebben vermoort)nu weg hallen of is dit natuurlijk en moet ik ze laten zitten

Marx
26-09-2008, 20:36
Je moet je afvragen of je wel genoeg nestkasten hebt hangen? Je hok wel groot genoeg is en of het wel een goed idee is om nu nog jongen te hebben van grasparkieten die buiten zitten in een groep.

Wat de vogels doen is een direct gevolg van de manier waarop ze gehouden worden. Met de vogels zelf is dus niets mis. Eerder met omgevingsfactoren. Als je die oplost is alles in orde ;)

bob
05-12-2008, 21:39
Je moet je afvragen of je wel genoeg nestkasten hebt hangen? Je hok wel groot genoeg is en of het wel een goed idee is om nu nog jongen te hebben van grasparkieten die buiten zitten in een groep.

Wat de vogels doen is een direct gevolg van de manier waarop ze gehouden worden. Met de vogels zelf is dus niets mis. Eerder met omgevingsfactoren. Als je die oplost is alles in orde ;)

ja klopt maar je kunt beste koppelen en almala apart zetten ik weet niet of je broed kooien hebt en hoeveel vogels je hebt maar je kunt beste koppelen en amlaal per kopel in ene broed kooi doen met broei blok ;)