Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn vogelverblijf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Mijn vogelverblijf

    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    The proof of the pudding is in the eating

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        mooie broedkooien hoor!
        vind het helemaal niet zo rommelig hoor, ziet er allemaal heel netjes uit.

        Opmerking


        • #5
          Mvg,
          Kingfisher.

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                kogelflesjes

                mijn complimenten voor je ruimte, het ziet er goed uit, ik wil je 2 dingen vragen, wat voor cini`s heb je, en die kogelflesjes, ik heb er ook over gedacht om het te doen, want bij mij gaan sommige vogels bij de drinkflesjes zich zitten wassen en dat word in de broedkooien zo een smeerboel, en bij zo een kogelflesje zal ze dat niet lukken, nu hebben wij een kogelfles bij het konijn hangen ,maat ik persoonlijk vind ze niet makkelijk schoon te houden om dat de fles aan het uiteinde versmalt om het dopje op te draaien. hoe doe jij dat ?
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  beste ton kogelfesjes zijn best gemakkelijk schoon te houden volgens mij tenminste.
                  flesje zelf met koffiedras of zand,beetje van een of beide in het flesje beetje water erbij en schudden,daarna goed spoelen met water en klaar is ton.schroefdeksel met tuitje doe ik zelf 1x per week in de soda en natuurlijk ook goed naspoelen.op dezelfde manier kun je ook de flesjes onsmetten.

                  Garoeten theo

                  Opmerking


                  • #10
                    Mooie kooien!
                    Netjes en goed!
                    Ook leuke vogeltjes!

                    Ik heb alleen duifjes maar deze zijn ook heel lief!

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                      mijn complimenten voor je ruimte, het ziet er goed uit, ik wil je 2 dingen vragen, wat voor cini`s heb je, en die kogelflesjes, ik heb er ook over gedacht om het te doen, want bij mij gaan sommige vogels bij de drinkflesjes zich zitten wassen en dat word in de broedkooien zo een smeerboel, en bij zo een kogelflesje zal ze dat niet lukken, nu hebben wij een kogelfles bij het konijn hangen ,maat ik persoonlijk vind ze niet makkelijk schoon te houden om dat de fles aan het uiteinde versmalt om het dopje op te draaien. hoe doe jij dat ?
                      Hallo Ton,op het moment heb ik geelbuiken,witbuiken,zwavelgele en wilde kanaries(niet de europese) en sinds kort weer een edelzangerman waar ik nog een pop bij ga zoeken.
                      De witbuiken stop ik mee en bij de wilde kanaries komen er eind november nog 3 bij uit de omgeving van Bremen zodat ik met 3 stellen verder kan.
                      En ik ga denk ik toch weer een koppel europesecini's(kanaries) proberen ondanks dat ik ze een tijd geleden weggedaan heb
                      Wat die flesjes betreft deze hebben geen versmalling dus ik kan er gewoon met een flesserager in en voor de tuitjes heb ik een fijn ragertje zodat ik daar ook in kan.
                      Ze sluiten op dezelfde manier als een gewoon flesje met een tuitje
                      Verder zet ik ze eenmaal in de maand in water met een scheut bleek.
                      mvg,
                      kingfisher
                      Mvg,
                      Kingfisher.

                      Opmerking


                      • #12
                        kogelflesjes

                        ik was gisteravond bij een man om een europese kanarie man te kopen, en daar zag ik ook de kogelflesjes zoals jij ze beschreef. ik ga ze ook aanschaffen, het zag mij er goed uit.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                        Opmerking


                        • #13
                          Zijn dat die Classic flessen,die je overal kan kopen? Maar dan meestal op de knaagdierenafdeling.
                          Die heb ik n.l. zelf in de voliere (600 ml) en in de vluchtkooien(300 ml)
                          hangen. Zijn goed schoon te maken en ook hittebestendig.
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            kogelflesjes

                            de kogelflesjes die ik zag zijn 80 ml
                            Bijgevoegde Bestanden
                            groeten Ton
                            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ton
                              de kogelflesjes die ik zag zijn 80 ml
                              Hallo Ton !
                              Die Classic flessen die ik bedoel kan je in alle maten kopen.
                              Je hangt ze in een beugeltje dat in de fles zit. Ze hebben een rvs metalen
                              nippel en 2 rvs kogels. De flessen vallen onmiddellijk op bij de afdeling knaagdieren.De dop waaraan de rvs tuit is nl. rood.
                              Je kan het beugeltje laten hangen en de fles er gewoon in hangen.
                              Je hoeft ze dus niet tussen de tralies te klemmen.
                              Aan de onderkant moet hij wel op een b.v.horizontale spijl rusten of gewoon
                              de tuit in het gaas van de voliere steken.
                              Op internet zal je ongetwijfeld afbeeldingen vinden.
                              Ik kan geen afbeeldingen plaatsen,gewoon omdat ik niet weet hoe dat moet.
                              Wil ik ook niet weten,maar geniet desalniettemin van de afbeeldingen,die
                              geplaatst worden.
                              Vr.groeten van
                              Antoni





                              homepage:
                              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                              Opmerking

                              Working...
                              X