Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zebravinken onder de kwartel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zebravinken onder de kwartel

    kan iemand mij vertellen of het vaker voorkomt dat pas uitgevlogen zebravinken onder een broedende kwartel kruipen,en waarom deze het goed vind,de kwarten zit op 9 eieren.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door airborne2
    kan iemand mij vertellen of het vaker voorkomt dat pas uitgevlogen zebravinken onder een broedende kwartel kruipen,en waarom deze het goed vind,de kwarten zit op 9 eieren.
    Dat gebeurt zeker vaker ,,bij mij gingen ook enkele zebravinkjes onder de kwartel zitten ,en deze vond het ook gewoon goed.
    Dit zijn nu juist van die mooie dingen die je alleen in een gemengde volliere zult meemaken.

    Opmerking


    • #3
      Bij mij is het juist hetzelfde. Als mijn pas uitgevlogen zebra's nog niet heel goed terug naar het nest kunnen dan slapen mee onder mijn groepje kwartel 's avonds want dat is lekker warm
      Have fun and live your live to te maximum!

      Opmerking


      • #4
        ook bij mij zitten ze onder de kwartel en niet alleen de zebravink maar ook de jongen uitgevlogen binastrildes en is zeer leuk om te zien pa en ma voeren hem als hij honger heeft en dan gaat hij gauw weer terug om heerlijk onder de vleugel van de kwartel te slapen

        Opmerking


        • #5
          ik heb een ongelukkig zilverbekje wat niet kan vliegen, het kruipt gewoon bij de kwrartels in het nest, maar kijk wel uit want soms kan het mannetje agresief tegen ze worden en dan heb je zo een paar dode volgels (dat gebeurt vaak als de voliere overvol zit)

          Opmerking


          • #6
            bij mij dede de jonge zebravinken dat ook vooral die nog niet goed kunnen vliegen dat doen ze gewoon als bescherming
            mvg roy (vogelfreak)
            kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

            Opmerking


            • #7
              duif

              dit heb ik nog nooit gezien en ik heb kwartels lopen.
              wel kruipen ze bij mij soms onder de diamandduifen en ook die vinden het goed.
              met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

              Opmerking


              • #8
                normaal

                Oorspronkelijk geplaatst door zwartwang
                dit heb ik nog nooit gezien en ik heb kwartels lopen.
                wel kruipen ze bij mij soms onder de diamandduifen en ook die vinden het goed.
                jullie zijn veel te nieuwsgierig , is van leven ze ,nog ,en ,hoeveel heb ik er over. laat ze doen, de ouders zullen ze wel uit het nest ,zelf lokken. daarom zoeken ze de warmte op. ze vinden geen warm nest weer. dus we gaan ,bij een andere mama de nest warmte zoeken.

                Opmerking

                Working...
                X