Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hand op voieden of laten zitten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hand op voieden of laten zitten

    ik heb hier een chinees dwerg kwarteltje laten uit broeden door mijn grasparkiet
    nu is de vraag kan ik dit jonkie beter weg hallen of laten zitten de moeder grasparkiet doet er niets naar en ik denk ook dat ze het eten geeft maar pak dat ik er het uit moet halen hoe moet ik het dan op voeden en moet ik daar dan een lap boven hangen, en wat voor lamp

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door bouwknecht
    ik heb hier een chinees dwerg kwarteltje laten uit broeden door mijn grasparkiet
    nu is de vraag kan ik dit jonkie beter weg hallen of laten zitten de moeder grasparkiet doet er niets naar en ik denk ook dat ze het eten geeft maar pak dat ik er het uit moet halen hoe moet ik het dan op voeden en moet ik daar dan een lap boven hangen, en wat voor lamp
    het weg halen want, kwartels zijn nestvlieders en gaan direct op wandel op zoek op eten en de grasparkiet is er ook niets mee ivm voeren enzo..
    het kuikentje in een doos steken met opfokvoer voor kuikens, niets op de grond als bedekking, alleen wat voer, laag schaaltje water voor het verdrinken en een warmtelamp boven hangen(z'on rode lampen)

    Opmerking


    • #3
      Soms vraag ik me oprecht af wat sommige mensen nu eigenlijk beweegt om vogels te gaan houden!


      @ bouwknecht:

      Voordat u verder gaat met eventuele andere soortgelijke merkwaardige 'constructies' ten aanzien van het houden van vogels, raad ik u sterk aan eerst eens enige (basis) literatuur door te nemen en voor uzelf te bepalen wat u van deze hobby verwacht.
      Aansluiting bij een vereniging kan ook een zeer effectieve bron van kennis vormen.


      Om nu -kennelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken- op dergelijke wijze maar wat aan te rommelen komt in de eerste plaats deze vogels niet ten goede, maar dit geknoei met vogels is bepaald geen reclame voor u en bovendien uiteindelijk ook geen reclame voor de vogelhouderij!
      Amigo de los Psittacidos

      Look deep into nature and you will understand everything better

      Opmerking


      • #4
        Als je echt geen idee hebt vind ik het wel een beetje laat om na het uitkomen deze vragen te stellen. Nodig, aquariumbak oid, warmtelamp en goed fijn voer. Buffalowormpjes, eivoer, geplet graan en wat groen. Extreem veel aandacht en een knuffelbeestje oid wat hij als moeder kan zien.

        Ik vind het heel erg zielig moet ik zeggen
        Ik heb mijn duiven wel eens kwarteltjes laten uitbroeden maar dan dus niet 1 maar meerdere en de bak waar ze in grootgebracht werden stond al klaar. Net als voer en warmtelamp.

        Opmerking

        Working...
        X