Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afgietsel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • afgietsel

    Kan men het het afgietsel van gekookte aardappelen aanwenden voor europese vogels ( kneu , putter , vinkensoorten ) ik herrinner mij vaag dat het soms in de drinkfonteinen van reisduiven werd gedaan.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door mercury
    Kan men het het afgietsel van gekookte aardappelen aanwenden voor europese vogels ( kneu , putter , vinkensoorten ) ik herrinner mij vaag dat het soms in de drinkfonteinen van reisduiven werd gedaan.
    Normaal zit er ook een flinke hoefveelheid zout in ,en dat lijkt me slecht.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Animal
      Normaal zit er ook een flinke hoefveelheid zout in ,en dat lijkt me slecht.
      Aangezien er hier op het forum niemand raad weet met het kookvocht (afgietsel) van aardappelen, heb ik maar eens mijn licht opgestoken bij oudere duivenliefhebbers en vogelkwekers.
      En wat ik vermoede is inderdaad bevestigd !! het afgietsel van gekookte aardappelen is heel goed voor de darmflora van vogels en duiven.

      Opmerking


      • #4
        afgietsel van witte rijst kan ook.

        Opmerking


        • #5
          water.

          Oorspronkelijk geplaatst door mercury
          Kan men het het afgietsel van gekookte aardappelen aanwenden voor europese vogels ( kneu , putter , vinkensoorten ) ik herrinner mij vaag dat het soms in de drinkfonteinen van reisduiven werd gedaan.
          dat doe ik nooit. zie de witten van Zichem. Voa edde al zut in de patatten gedaen. Is niet goed denk ik.

          Opmerking

          Working...
          X