Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ff voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • ff voorstellen

    hallo alemaal
    ik ben arjan schadenberg uit het mooie drenthe


    ik heb jaren met engelse grasparkieten gekweekt ook in kuif ,maar heb deze dit voorjaar verkocht om weer terug te gaan nar de australische prachtvinken heb eerder al goulds gehad
    in mijn voliere zitten momenteel 5 koppels zebravinken in de kleuren zwartwang grijs,blackface zwartwang ,blackfacebruinwang,maskergrijs en een koppel wildkleur tevens nog een koppel kanarie,s

    momenteel ben ik mijn buitenkooi aan het vergroten en komen er binnenkort eeen aantal koppels goulds bij volgendjaar wil ik graag een aantal koppels van diverse tropen er bij kopen als het financieel kan tropen zijn duur op dit moment wil nl mozambiquesijs en blauwfazant en st helenafazant en bichenows erbij kopen de zebravinken gaan als het met de andere vogels goed gaat miss nog wel weer weg.

    ik ben tevens secretaris van vogelweelde meppel
    met vriendelijke sport groet a schadenberg

  • #2
    Hallo en welkom

    hier Goulds71, veel succes hiero. Met de aankoop van je nieuwe vogels zal het wel loslopen want je hebt de markt in iedergeval vlak om de hoek.

    Enne je hebt gelijk wat betreft het mooie Drenthe.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Welkom en veel plezier hier en met je vogels!




      Het mooie Drenthe... tja, het mooie van Drenthe is juist dat het zo ver weg ligt....
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        markt

        henk3
        helaas is het wel zo dat dit de voorlopige laatste markt word.
        de gemeente meppel heeft een streep door de nieuwe evenementenhal getrokken dus het is nu onzeker wat de bedoeling is .
        de gemeente heeft ons de gemeentewerf aangeboden. maar dit moeten wij eerst bespreken in het bestuur.
        maar als bestuurslid hoor je vaak de te koop vogels uit eerste hand en ook via onze website, www.vogelweeldemeppel.com komen veel verkoop aanbiedingen binnen '
        arjan (goulds71)

        Opmerking


        • #5
          welkom

          Hoi Arjan,
          Welkom en veel plezier met je vogels.
          Leuk dat je met australische prachtvinken verder wil.
          Ik denk er net zo over, ga het volgend jaar proberen met diamantvinken.
          We horen vast nog wel van elkaar.

          ... en ik ben het met jou en Henk eens: mooi Drenthe !!!....
          Maar met KOEKebakkers (geintje Ton) op afstand, heb ik trouwens geen problemen.
          groet, Klaas

          Opmerking


          • #6
            welkom hier op het forum !

            Opmerking

            Working...
            X