Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kruising is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke kruising is dit?

    Hallo welke kruising is dit eigenlijk.
    Is het wel een kruising, maar het zingt echt geweldig.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    mvg Gerard 6

  • #2
    kom ik doe is een goooi..
    toen ik em zag dacht ik meteen aan kanarie x putter..
    mischien kruising met zangkanarie.. of het is gewoon een kanarie en is het geen kruising

    Opmerking


    • #3
      Putter x kanarie als je het mij vraagt

      Lijkt sterk op de vogel die ik gehad heb. Hij was ongeringd omdat ik hem zo gekocht had voor 2,50 in jeugdkleed. Toen wist ik niet dat die vogels ook geringd moesten zijn.

      Opmerking


      • #4
        Goed gedacht dus

        Hallo Marx en Rissoto

        Dan had ik het toch goed gedacht dus want ik dacht zelf ook een putter x kanarie.
        Ga ik toch maar eens op zoek naar 1 mannetje want het klinkt werkelijk geweldig wat een mooie zang zeg.
        Bedankt voor de bevestiging.
        Marx zong die van jouw ook zo mooi?
        mvg Gerard 6

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
          Hallo Marx en Rissoto

          Dan had ik het toch goed gedacht dus want ik dacht zelf ook een putter x kanarie.
          Ga ik toch maar eens op zoek naar 1 mannetje want het klinkt werkelijk geweldig wat een mooie zang zeg.
          Bedankt voor de bevestiging.
          Marx zong die van jouw ook zo mooi?
          Yep, en de hele dag door ook. Ga je de vogel in de voliere houden? Dat omdat ze in een kooi bijzonder zenuwachtig zijn

          Opmerking


          • #6
            zang

            Mag ik hopen dat het geluid wat ie voortbrengt in het echt niet zo schel in je oren zal klinken want anders ben je hem denk ik snel zat. Kan aan mijn boxjes liggen maar ik vind het niet echt klankvol mijn oren binnendringen. Maar hij doet wel goed zijn best. Dat wel.
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #7
              Jazeker buiten ja

              Oorspronkelijk geplaatst door Marx
              Yep, en de hele dag door ook. Ga je de vogel in de voliere houden? Dat omdat ze in een kooi bijzonder zenuwachtig zijn
              Hoi Marx
              Jazeker die komt in de voliere puur voor de zang.
              Ik weet dat mijn buurman 2 huizen verder deze kruising kweekt dus ik zal daar maar eens heen gaan. De enige vogel die hier in huis komt is een grijze roodstaat voor mijn dochtertje als ze 4 wordt en verder niets.
              mvg Gerard 6

              Opmerking


              • #8
                Klinkt hier ook zo hoor

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                Mag ik hopen dat het geluid wat ie voortbrengt in het echt niet zo schel in je oren zal klinken want anders ben je hem denk ik snel zat. Kan aan mijn boxjes liggen maar ik vind het niet echt klankvol mijn oren binnendringen. Maar hij doet wel goed zijn best. Dat wel.
                Hallo Henk
                Dat klinkt hier ook zo schel, ik denk zelf dat het aan de opname ligt (hoop ik )
                Maar zoals in het stukje aan Marx te lezen ik ga even bij de buurman koekeloeren en goed luisteren. Ik vind het persoonlijk erg mooi namelijk en had het nog niet eerder gehoord.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                  Hoi Marx
                  Jazeker die komt in de voliere puur voor de zang.
                  Ik weet dat mijn buurman 2 huizen verder deze kruising kweekt dus ik zal daar maar eens heen gaan. De enige vogel die hier in huis komt is een grijze roodstaat voor mijn dochtertje als ze 4 wordt en verder niets.
                  Ik zou dan overwegen een echte putter te nemen. Het doel van die bastaarden is toch de vurigheid van de kanarie gecombineerd met putterzang. Als ik zelf moest kiezen heb ik toch liever een goede bloemputter dan een bastaard. De bastaarden zijn dan wel onvruchtbaar, maar baltsten en kanariepoppen lastig vallen doen ze zeker wel. Mooi stel putters en je krijgt misschien nog jongen ook. De putterpoppen zingen ook alleen niet zo fel

                  Opmerking


                  • #10
                    Kijk eens naar de flinke helper in berichtje nr. 34 van dit topic!

                    Opmerking


                    • #11
                      ja mooi hoor

                      Oorspronkelijk geplaatst door barmsijscabaret
                      Kijk eens naar de flinke helper in berichtje nr. 34 van dit topic!

                      http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=3128&page=4
                      Ik heb de foto even gekeken leuk hoor, inderdaad een goede pleegouder.
                      Doen veel putter x kanarie kruizingen dat.
                      mvg Gerard 6

                      Opmerking


                      • #12
                        Komt nog

                        Oorspronkelijk geplaatst door Marx
                        Ik zou dan overwegen een echte putter te nemen. Het doel van die bastaarden is toch de vurigheid van de kanarie gecombineerd met putterzang. Als ik zelf moest kiezen heb ik toch liever een goede bloemputter dan een bastaard. De bastaarden zijn dan wel onvruchtbaar, maar baltsten en kanariepoppen lastig vallen doen ze zeker wel. Mooi stel putters en je krijgt misschien nog jongen ook. De putterpoppen zingen ook alleen niet zo fel
                        He Marx
                        Putters komen tzt nog wel een keer.
                        Gelukkig heb ik geen kanarie's meer, de enige zaadeters die ik nog heb zijn de groenlingen. En ook dat zal geen probleem worden die gaan volgend jaar in een aparte vlucht. Hij, als hij komt bij 2 koppels insecteneters in en dan verwacht ik geen problemen. Het gaat me puur voor de zang ben er erg van gecharmeerd.
                        mvg Gerard 6

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
                          He Marx
                          Putters komen tzt nog wel een keer.
                          Gelukkig heb ik geen kanarie's meer, de enige zaadeters die ik nog heb zijn de groenlingen. En ook dat zal geen probleem worden die gaan volgend jaar in een aparte vlucht. Hij, als hij komt bij 2 koppels insecteneters in en dan verwacht ik geen problemen. Het gaat me puur voor de zang ben er erg van gecharmeerd.

                          Dan zou ik voor een kruising gaan inderdaad. Bij mij was het een heel vurige levendige gezonde zanger die altijd en eeuwig zong

                          Opmerking


                          • #14
                            geen putterxkanarie

                            dit is een kruising van een goudvink en kanarie dat zeggen ze tog!
                            groeten
                            Groeten Oli4

                            Opmerking


                            • #15
                              attentie

                              Meneer Oli4, u ook een van harte welkom binnen dit forum. Als nieuwbakken forumdeelnemer verwachten we u een aantal zaken, de meeste daarvan kunt u vernemen in het welkom van de webmaster;



                              Of hier nog een kleine kanttekening van mijn collega moderator Henk;



                              Oli4 zei;

                              dit is een kruising van een goudvink en kanarie dat zeggen ze tog!
                              groeten
                              Wij zien er streng op toe dat we in een prettige sfeer met elkaar omgaan, uw bovenstaande tekst komt voor de term "prettig" niet in aanmerking. Graag uw aandacht.

                              Groet,

                              Opmerking

                              Working...
                              X