Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grasparkiet te dik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grasparkiet te dik?

    hoe herken je een grasparkiet die te dik is? hoe kun je dit zien?
    je namelijk ook grasparkieten die een flinke body hebben dus vind het moeilijk te bepalen

    groetjes pascal
    groeten uit apeldoorn

  • #2
    volgens mij kun je dit zien om de veren van de buik weg te blazen als dan de huid eronder geel is zijn ze te dik.. dat geel is het vet wat onder de huid licht..
    ik heb geen idee heo je dat eigenlijk zo kan zien als de vogel gewoon op een stok zit..

    Opmerking


    • #3
      te dik?

      Hoi Rissoto

      Dat weet ik wel maar als ze zwaar inde hand zijn kunnen ze dan ook te dik zijn om te kweken? ik zie geen gele vlekken maar vind sommigge toch wel grof
      maar dat ook weer aan het type vogel liggen misschien??
      bedankt voor je reactie

      groetjes pascal
      groeten uit apeldoorn

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door pascal
        Hoi Rissoto

        Dat weet ik wel maar als ze zwaar inde hand zijn kunnen ze dan ook te dik zijn om te kweken? ik zie geen gele vlekken maar vind sommigge toch wel grof
        maar dat ook weer aan het type vogel liggen misschien??
        bedankt voor je reactie

        groetjes pascal
        okeej dacht wel dat je dat wist...
        ik denk dat ze dan gewoon grof of zwaar gebouwt zijn, en of ze dan te grof of te zwaar zijn om te kweken weet ik niet, dat lijkt mij eigenlijk niet..
        ik weet wel dat als ze vet zijn dat ze dan wel problemen kunnen krijgen met het kweken maar dat heeft meer te maken met de vruchtbaarheid..

        mijn rijstvogels hebben juist een groffe en vorse bouw, maar dat is oook meestal wel zo mooi bij rijstvogels.. vind ik dan.. geen problemen daar mee, hoort bij het vogeltje..

        Opmerking

        Working...
        X