Mededeling

Collapse
No announcement yet.

japans meeuwtje niet lekker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • japans meeuwtje niet lekker

    Ik heb 12 japanse meeuwtjes in een binnenvoliere (60x60x160).

    Alle vogels zien er goed uit, ze zijn actief, zitten vol in de veren, fluiten flink...

    Behalve eentje...

    Casanova is een donker bonte man, hij is van begin 2007 en zag er tot een week terug goed uit. Nu zie ik dat hij veel ineengedoken zit met de veren op, hij slaapt veel, hij heeft een beetje een vies kontje en hij hangt een beetje tegen de anderen aan.

    De andere vogels zorgen voor hem. Ze poetsen hem en ik zie ze zelfs voer brengen.

    Ik heb hem daarstraks uit de kooi gehaald en bekeken. Hij is niet helemaal schoon van onderen, maar echt smerig is hij ook niet. Dunne ontlasting lijkt mee te vallen. Hij kon ook nog goed vliegen, dus zwak is hij ook niet. Ik kon ook geen parasieten ontdekken op of onder de veren.

    Zou hij gewoon in de rui zijn? Of moet ik nog aan andere dingen denken?

  • #2
    in de rui is hij niet dan zou hij geen dunne (of vieze kont hebben)
    mischien kun je ze wat vitamine geven en als de andere heb voeren en poetsen dan is hij zeker niet in de rui maar wel ziek appart zetten kun je het beste doen maar omdat de andere hem zo goed helpen kan je hem ook wel laten zitten probeer zijn kont een beetje schoon te maken dat de stront er af is mishcien wordt het dan wat beter

    veel succes
    mvg roy (vogelfreak)
    kijk ook eens op mijn site www.roy-vogels.nl

    Opmerking

    Working...
    X