Mededeling

Collapse
No announcement yet.

richtprijzen mutaties roseicollis?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • richtprijzen mutaties roseicollis?

    Hallo weet iemand een site met richtprijzen voor de verschillende mutaties van roseicollis?
    Ik ben een beetje aan het rond kijken voor een Opaline Lutino of een Opaline Oranjemasker Lutino. Maar ik kom nu voor allebei de mutaties prijzen tegen van 40,- tot 100,- euro.
    Ik ben een beginneling dus ze kunnen mij alles wijsmaken. Hoe kan ik er achter komen wat een normale of redelijke prijs is voor een vogel.

  • #2
    Wil je kopen ,of verkopen ???

    Als je wilt kopen bepaal je zelf wat je redelijk vind en wat je er voor over hebt.
    Als je wilt verkopen ,is het ook afhankelijk van hoe snel je er vanaf wilt komen.

    Opmerking


    • #3
      Ik wil zelf kopen, maar ik vroeg me af kan de zelfde mutatie toch zo'n prijs verschil hebben?

      Opmerking


      • #4
        kwaliteit

        Bij het kopen van vogels moet je jezelf afvragen wat je wilt. Vind je gewoon de mutatiecombinatie mooi dan zou ik eens rondkijken en zeker niet de duurste kopen. Wil je aan tentoonstellingen mee doen met de jongen die je kweekt dan moet je op zoek naar goede kwaliteitsvogels, goed van formaat en model, goede kopkleur, goede lichaamskleur. Die zijn duurder dan de "gewone" vogels.

        Goede vogels zijn er minder dus dat je er meer voor moet betalen is wel logisch.
        Ideaal is natuurlijk als je prima vogels kunt kopen voor een prikkie maar die moet je met een lantaarntje zoeken. En dan nog moet je maar afwachten of het geen vogels zijn die al uitgeprobeerd zijn in de kweek en die het niet goed doen, onvruchtbaar of verenpikken etc.

        Voor topkwaliteit zul je een goede kweker moeten opzoeken.
        mvrgr

        Piet

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Bedankt voor alle antwoorden en tips!

            Gr. Erwin

            Opmerking


            • #7
              Ik betaal voor de rosecolli's 10 a 15 euro per stuk

              Opmerking

              Working...
              X