Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Duifje verstoten door moeder:help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Duifje verstoten door moeder:help

    Hallo
    Nou heb ik een duif op mijn balkon die had 2 eieren...
    Nu had de moeder er 1 verstoten dus heb ik die in een schoenedoosje gedaan en geef ik die ongeveer om de 4 uur stukjes brood met water...
    Hoeveel mag ik dat duifje ongeveer geve???
    Heb um nu al 4 dagen in een schoenedoosje zitten en denk dat tie ongeveer 1 week is...
    Kan ik um zo wel in leven houden of moet ik speciaal voer gaan halen en ken ik um straks gewooN los lAten zou diE daN wel kUNNEN overleven
    xxx Esmeralda

  • #2
    duifje

    Esmeralda,

    Neem contact op met de plaatselijke dierenambulance. Zij halen het beestje op of geven je een adres waar je het duifje heen kan brengen (vogelopvang). Het is beter voor het beestje en voor jou aangezien het wettelijk niet is toegestaan om zulke dieren langer dan strikt noodzakelijk voor transport naar opvang bij je te houden.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Ik denk dat het hier om een stadsduif gaat en die worden niet geholpen door instanties en het is verboden ze weer los te laten. Als je dat wel doet dan komt hij voor altijd terug. Beste is hem nu aan iemand te geven die hem wel goed voert en zal houden. Hij wordt nl heeeeel erg tam zo en zal nooit meer weg gaan.

      Ik heb er 11 zitten en als je op de duivenstartpagina kijkt zie je een soort forum met mensen die je kunnen helpen. Daar zitten ook mensen bij die dit soort dieren opvangen en zorgen dat ze niet zomaar op straat terecht komen.

      Opmerking


      • #4
        bedankt

        Oke bedankt voor de info zal eens ff gaan zoeken...
        xxx Esmeralda

        Opmerking

        Working...
        X